mboost-dp1
mandalae, I choose YOU to play 'find to fejl'!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Legen er simpel. Jeg giver et billede, og så skal I (mandalae) finde to fejl. Jeg kan give lidt info om dem.
Den øverste forekommer nogle gange, medens den nederste forekommer meget sjældent, men til gengæld på forskellige steder!
http://peecee.dk/uploads/102010/2fejl.png
P.S.
Der er en tredje fejl, som nok er åbenlys.
Den øverste forekommer nogle gange, medens den nederste forekommer meget sjældent, men til gengæld på forskellige steder!
http://peecee.dk/uploads/102010/2fejl.png
P.S.
Der er en tredje fejl, som nok er åbenlys.
1. E-mail Tilmeld halløj, burde ikke være der når man er logget ind på en konto.
2. Du mangler reklamen i bunden.
3. Du mangler tesksten i bunden: Tekstformatering
Tags i forumet minder om BBcode, men er dog begrænset, så newz.dk forumet ikke ligner et cirkus.
Læs mere i FAQ’en
2. Du mangler reklamen i bunden.
3. Du mangler tesksten i bunden: Tekstformatering
Tags i forumet minder om BBcode, men er dog begrænset, så newz.dk forumet ikke ligner et cirkus.
Læs mere i FAQ’en
Det har jeg cuttet væk. Nyhedsbrevet er der altid - ude i siden.
Det har jeg cuttet væk. Nyhedsbrevet er der altid - ude i siden.
Det er med startkomma (gamle kommaregler), som jeg lærte. DSN tillader begge, og "den gamle skole" bruges stadigvæk i stor omfang.Kris (10) skrev:Hvorfor sætter du komma foran "og så" hver gang? Det virker da som en fejl for mig, men jeg er også af den gamle skole.
DU er af den nye skole, apparently.
Det er ikke en fejl. Det står der, når man vælger en ny side.
#11 Men hvorfor skal der det? Jeg kan jo se i sidevælgeren hvilken side jeg er på. Men jeg kan ikke se hvilken tråd jeg er i?
Nu vi er igang med at finde fluer mandalae kan kneppe så kan man lave javascript: links når man indsender nyheder.. (Ved ikke om det er fikset, det var det ikke for en måned siden)
Title?trylleklovn (12) skrev:#11 Men hvorfor skal der det? Jeg kan jo se i sidevælgeren hvilken side jeg er på. Men jeg kan ikke se hvilken tråd jeg er i?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.