mboost-dp1
Manglende features på Newz.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
CBM (199) skrev:Funktionen der laver referencer til indlæg om til links er for simpel. ...
Eksempel. ..
#999 bliver nu til et link til post #999 som endnu ikke eksisterer
Der burde ikke kunne laves links til ikke eksisterende poster
Når vi så når op på 999 poster skal #999 i denne post stadig ikke linke til post 999 da post 999 ikke var skrevet på dette tidspunkt
Som nævnt ovenfor; det er sådan den p.t. er blevet implementeret og vi er klar over begrænsningen (eller manglen på samme). Det er på todo-listen, til gengæld virker alle fornuftige # referencer nu udemærket. Se #174.
#200: de tråde du har skrevet i (burde) være i listen til venstre under "tråde du følger". Vi har stadig "følg denne tråd" (aka: notifikationer) på til en senere opdatering. Du vil gerne have mulighed for at se alle tråde du følger / har noget at gøre med, f.eks. i samme liste som /forum er nu?
Efter linket i #22 virker ingen links.
https://newz.dk/dankort-p-mobilen-til-efter-ret
edit: lad mig omformulere - efter #-henvisning virker ingen links..
https://newz.dk/dankort-p-mobilen-til-efter-ret
edit: lad mig omformulere - efter #-henvisning virker ingen links..
_tweak (203) skrev:[quote=CBM (199)]#200: de tråde du har skrevet i (burde) være i listen til venstre under "tråde du følger". Vi har stadig "følg denne tråd" (aka: notifikationer) på til en senere opdatering. Du vil gerne have mulighed for at se alle tråde du følger / har noget at gøre med, f.eks. i samme liste som /forum er nu?
Den liste til venstre er da dejlig, men viser kun de tråde med opdateringer jeg ikke har læst, lige så snart jeg har læst en tråd, forsvinder den, uanset om jeg har svaret eller ej. Jeg ville egentlig gerne se listen som man ser forum listen. Så ja, en ekstra liste på forum siden, ligesom Filmz hvis også har. En liste med de nyeste tråde man følger og så at de står med fed hvis der er et nyt svar i en tråd.
Ronson ? (209) skrev:Fik denne på forsiden: http://pastebin.com/sy6SA4uw
Ja vi er ved at flytte til Cloudmiljø for at komme den til livs.
De sidste par dage har de tre links ved hver nyhed ikke virket for mig:
0 Kommentarer
Læs mere
Gå til kilde
Yderligere så virker følgende inde i selve tråden heller ikke:
Gå til bund
Gå til top
Browser:
Mozilla Firefox 47.0
Bemærkning:
Links med blå i selve nyhedsteksten virker heller ikke.
Som eksempel kan nyheden om "Microsoft betaler kompensation" nævnes.
Der virker de 2 links i teksten ikke:
"automatiske opdateringer"
"pop-up beskeder, der kunne fejltolkes"
0 Kommentarer
Læs mere
Gå til kilde
Gå til bund
Gå til top
Browser:
Mozilla Firefox 47.0
Bemærkning:
Scavy (213) skrev:De sidste par dage har de tre links ved hver nyhed ikke virket for mig:
0 Kommentarer
Læs mere
Gå til kilde
Gå til bund
Gå til top
Browser:
Mozilla Firefox 47.0
Bemærkning:
Samme her i Opera, virker dog i Edge.
Fejl kan være meget mærkelige.
For 20-25 år siden arbejdede jeg et sted hvor vi bl.a. supporterede et konference system med post til alle og post til enkelt person funktionalitet. Vi fik gentagne klager over at nogle brugere ikke fik alt det som var postet til alle. Diverse IT folk og superbrugere forsøgte desperat at genskabe problemet uden held. Vi kunne aldrig genskabe det. Men et større antal almindelige brugere klagede konstant over at det skete for dem. Efter meget lang tid fandt vi i samarbejde med leverandøren ud af hvad forskellen var på dem som havde fejlen og dem som ikke havde fejlen. Det var kun dem som havde genbrugt deres brugernavn som password der havde problemet. Derfor var der ingen IT folk eller superbrugere som var ramt. Men hvordan f..... bærer man sig ad med at kode et system således at dem med password=brugernavn ikke får alle nyheder? Vi fik aldrig en forklaring fra leverandøren.
Fejl kan være meget mærkelige.
For 20-25 år siden arbejdede jeg et sted hvor vi bl.a. supporterede et konference system med post til alle og post til enkelt person funktionalitet. Vi fik gentagne klager over at nogle brugere ikke fik alt det som var postet til alle. Diverse IT folk og superbrugere forsøgte desperat at genskabe problemet uden held. Vi kunne aldrig genskabe det. Men et større antal almindelige brugere klagede konstant over at det skete for dem. Efter meget lang tid fandt vi i samarbejde med leverandøren ud af hvad forskellen var på dem som havde fejlen og dem som ikke havde fejlen. Det var kun dem som havde genbrugt deres brugernavn som password der havde problemet. Derfor var der ingen IT folk eller superbrugere som var ramt. Men hvordan f..... bærer man sig ad med at kode et system således at dem med password=brugernavn ikke får alle nyheder? Vi fik aldrig en forklaring fra leverandøren.
Det der med de der links. De virker på telefonen o_O
Første tryk gør dem blå og alt det der, næste tryk åbner linket i en ny fane. Kan dog ikke "højreklikke" på dem, så bliver de bare markeret ... Weird ... Nu var jeg ellers lige begyndt at bruge Newz igen
- forøvrigt. Embedded billede?! HOW?
Første tryk gør dem blå og alt det der, næste tryk åbner linket i en ny fane. Kan dog ikke "højreklikke" på dem, så bliver de bare markeret ... Weird ... Nu var jeg ellers lige begyndt at bruge Newz igen
- forøvrigt. Embedded billede?! HOW?
Ku' man ikke få det automatisk ind hvis et link ender på .jpg, .png osv? Du ve' ligesom SNES
Tak btw
Ku' man ikke få det automatisk ind hvis et link ender på .jpg, .png osv? Du ve' ligesom SNES
Tak btw
PHP-Ekspert Thoroughbreed (230) skrev:#229
Tjek
Mht. linksne - dem kigger vi på, regner med det er den samme fejl som de oplever ovenfor; det forventer jeg med er fikset inden ugen er omme.
Sad lige ved min hjemmecomputer tidligere i dag, og opdagede at jeg ikke kunne logge ind, da "knapperne" "Login" og "ny bruger" (eller hvad teksten nu er..) har samme problem.
Tilføjelse:
Har lige bemærket at "Køb abonnement" knappen heller ikke virker for mig.
Hvilket jo kan være en lidt kritisk ting for jer.
Sad lige ved min hjemmecomputer tidligere i dag, og opdagede at jeg ikke kunne logge ind, da "knapperne" "Login" og "ny bruger" (eller hvad teksten nu er..) har samme problem.
Tilføjelse:
Har lige bemærket at "Køb abonnement" knappen heller ikke virker for mig.
Hvilket jo kan være en lidt kritisk ting for jer.
Er det muligt at i kan blokere reklamer der har lyd på? Jeg kørte min mus over topbanneret, mens der kørte en Keno reklame, og det var nok til at sætte den i gang med at afspille en afsindig høj lyd.
Sad og så en TED talk med en speaker der ikke snakkede særlig højt, og nu bløder mine trommehinder nærmest..
Sad og så en TED talk med en speaker der ikke snakkede særlig højt, og nu bløder mine trommehinder nærmest..
Ronson ? (245) skrev:http://newz.dk/samsung-installer-ikke-windows-10#21
Det er lidt et sjovt cornercase; [, ] og / er tilladt i (non-encoded læsbare) URLer, og det lader til der ikke er en mellemrum mellem [/quo.. og url stop - samtidig burde systemet matche en quote-start, med en quote-stop - så længe folk ikke paster urler med /quote i - som så bliver citeret :-)
Så det kommer på listen.
I "ny aktivitet - tråde du følger" oplever jeg at mindst 50% af de linked tråde ikke kan findes og jeg får en fejl i stedet for
Oups ! Fejl 0b110010100
Der gik noget galt i maskinrummet. Den side du ledte efter findes ikke - ihverfald ikke længere. Det er muligt den kan findes ved at søge på newz.dk.
Ellers, prøv at gå til forsiden - måske kan du finde mere information der.
Oups ! Fejl 0b110010100
Der gik noget galt i maskinrummet. Den side du ledte efter findes ikke - ihverfald ikke længere. Det er muligt den kan findes ved at søge på newz.dk.
Ellers, prøv at gå til forsiden - måske kan du finde mere information der.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.