mboost-dp1

Mobil version af Newz

Gå til bund
Gravatar #1 - Wassini
25. okt. 2010 11:47
Jeg benytter mere og mere min mobiltelefon til nyhedslæsning, og åbenbart er Newz.dk en af de få, der endnu ikke har opdaget, at der findes mobile browsere med mindre skærme. Hvornår kommer der en mobil version af Newz?

Se f.eks. http://mobil.ing.dk/, som sitet selv skifter til, hvis man kigger via en mobil.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
25. okt. 2010 11:48
Wassini (1) skrev:
Jeg benytter mere og mere min mobiltelefon til nyhedslæsning, og åbenbart er Newz.dk en af de få, der endnu ikke har opdaget, at der findes mobile browsere med mindre skærme. Hvornår kommer der en mobil version af Newz?

Se f.eks. http://mobil.ing.dk/, som sitet selv skifter til, hvis man kigger via en mobil.

De siger, at de er igang.. Hvilket de har været de sidste 2-3 år vidst..
Gravatar #3 - hmn
25. okt. 2010 20:05
Jeg tror vist aldrig vi har sagt vi er igang, for det er vi ikke.

Det er muligt vi på sigt laver en mobil version, men som det ser ud lige nu så bliver det nok ikke lige foreløbig, faktisk overvejer jeg bare at lave et json/rest api som i kan bruge, så kan det være der er en venlig sjæl der vil lave en mobil version for os.

Som det ser ud lige nu så står de næste mange måneder på følgende
- nyt fælles login system for alle newz media sites
- flytte inboxen over i newz media login systemet
- omskrivning af vores billed backend
Gravatar #4 - MiniatureZeus
25. okt. 2010 20:48
Jeg undskylder blankt!
Gravatar #5 - hgul
25. okt. 2010 20:49
hmn (3) skrev:
Det er muligt vi på sigt laver en mobil version

Ifølge Uservoice så har forslaget status som planned. Det er der selvfølgelig en del ting der er, så måske det var en oplagt idé at få ryddet lidt op i det? ;-)
Gravatar #6 - vandfarve
25. okt. 2010 21:36
MiniatureZeus (4) skrev:
Jeg undskylder blankt!

Kan man det, og er det overhovedet lovligt?
Gravatar #7 - Dreadnought
25. okt. 2010 22:01
Når det kommer lad det venligst være en option. Det er så røv nederen at blive sparket videre til en WAP-version, når man sidder med en VGA+ mobil.
Gravatar #8 - arne_v
25. okt. 2010 22:30

Der er da forhåbentligt ingen som laver WML/WAP løsning idag.

Men der kan naturligtvis stadig være stor forskel på den opløsning folk ønsker.

Men hvis vi snakker om registrerede brugere som logger ind kunne man jo lave det som en bruger setting.
Gravatar #9 - arne_v
25. okt. 2010 22:31
hmn (3) skrev:
faktisk overvejer jeg bare at lave et json/rest api som i kan bruge, så kan det være der er en venlig sjæl der vil lave en mobil version for os.

Som app og ikke som web app.

Det kunne give alle iPhone, Android og WP tilhængerne noget produktivt at arbejde på - hvem kan lave den bedste app til newz.dk!
Gravatar #10 - hmn
26. okt. 2010 07:27
#5 jeg syntes ikke rigtigt uservoice fungerer efter hensigten, så vi bruger det ikke mere, jeg har bare ikke haft tid til at flytte alle forslag over i trac og lukke den ned

hvis i vil have feedback så brug newz.dk forum gruppen, den holder jeg løbende øje med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login