mboost-dp1

News-bruger-Awards pt. 2

Gå til bund
Gravatar #1 - EllMarto
1. jan. 2012 12:27
Godt nytår Newz!

Jeg tænkte på om de bruger-awards er faldet helt til jorden eller er der nogen som arbejder på det?

Det var jo meningen at det skulle være her omkring nytår at vi havde fundet årets brugere i de forskellige kategorier og offentliggjort dem :)

Og hvad med badges, var det stadig en mulighed?

(Beklager, jeg kan vist ikke rette overskriften. Håber i tilgiver mig før eller siden)
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. jan. 2012 15:53
Jamen, var det ikke din ide? Ergo, dig der står for det :D

- men joo, ideen er fin nok, ditto badges ...
Gravatar #3 - Ronson ⅍
1. jan. 2012 17:48
Nu lægger jeg mig lige 5 min på sofaen, ikke for at sove men lige slappe af med lidt tv. Men når jeg vågner om et par timer så forventer jeg #0 har en liste med kategorier og nomineringer klar.
Gravatar #4 - Brugernavn
1. jan. 2012 17:52
Ronson (3) skrev:
Men når jeg vågner om et par timer så forventer jeg #0 har en liste med kategorier og nomineringer klar.

Men der er jo ingen #0 :-(

Jeg nominerer mig selv til captain obvious, indtil nogen gør det bedre.
Gravatar #5 - EllMarto
1. jan. 2012 18:38
Ej men jeg er nyeste medlem jo, Burde det ikke være en mere hærdet Newz bruger der tog sig af nomineringer? Der er jo sikkert en masse jeg misser.

Nå, men jeg har eksamen i morgen så hvis ingen gider påtage sig opgaven skal jeg nok tage mig sammen når jeg har lavet 12'eren og have en liste klar d. 3.

jeg nominerer dog Thoroughbreed og Ronson til i fællesskab at lave nomineringerne! Der er masser af inspiration at hente i tidl. Newz-Awards tråd.
Gravatar #6 - trylleklovn
1. jan. 2012 18:40
Jeg nominerer mig selv som vinder af hovedpræmien, den ultimative Newz.dk Awarden. Fuck underkategorierne, de er der kun for at andre ikke skal føle sig snydt.
Gravatar #7 - praktikant muffe AKA pewbe
1. jan. 2012 21:44
Jeg nominerer mig selv som pewbe (A.K.A. rateren).
Gravatar #8 - BurningShadow
1. jan. 2012 22:12
Jeg vil foreslå at en af kategorierne skal være "Mest hjælpsomme Newz-bruger".

Der er mange der gode emner, men jeg vil gerne nominere kasperd, for hans utrættelige hjælp, og evigt informative indlæg.
Gravatar #9 - Spiderboy
1. jan. 2012 22:32
kasperd, arne_v eller windcape som übergeek, kongenørd, e.l. catchy award-navn.
Gravatar #10 - EllMarto
1. jan. 2012 23:22
Hvem vil så nomineres i kategorien ham der lavede afstemningen?

pewbe (7) skrev:
Jeg nominerer mig selv som pewbe (A.K.A. rateren).

Hvis du satser på min stemme kan du godt komme i gang Pewbe!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login