mboost-dp1
News-bruger-Awards pt. 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Godt nytår Newz!
Jeg tænkte på om de bruger-awards er faldet helt til jorden eller er der nogen som arbejder på det?
Det var jo meningen at det skulle være her omkring nytår at vi havde fundet årets brugere i de forskellige kategorier og offentliggjort dem :)
Og hvad med badges, var det stadig en mulighed?
(Beklager, jeg kan vist ikke rette overskriften. Håber i tilgiver mig før eller siden)
Jeg tænkte på om de bruger-awards er faldet helt til jorden eller er der nogen som arbejder på det?
Det var jo meningen at det skulle være her omkring nytår at vi havde fundet årets brugere i de forskellige kategorier og offentliggjort dem :)
Og hvad med badges, var det stadig en mulighed?
(Beklager, jeg kan vist ikke rette overskriften. Håber i tilgiver mig før eller siden)
Jamen, var det ikke din ide? Ergo, dig der står for det :D
- men joo, ideen er fin nok, ditto badges ...
- men joo, ideen er fin nok, ditto badges ...
Ej men jeg er nyeste medlem jo, Burde det ikke være en mere hærdet Newz bruger der tog sig af nomineringer? Der er jo sikkert en masse jeg misser.
Nå, men jeg har eksamen i morgen så hvis ingen gider påtage sig opgaven skal jeg nok tage mig sammen når jeg har lavet 12'eren og have en liste klar d. 3.
jeg nominerer dog Thoroughbreed og Ronson til i fællesskab at lave nomineringerne! Der er masser af inspiration at hente i tidl. Newz-Awards tråd.
Nå, men jeg har eksamen i morgen så hvis ingen gider påtage sig opgaven skal jeg nok tage mig sammen når jeg har lavet 12'eren og have en liste klar d. 3.
jeg nominerer dog Thoroughbreed og Ronson til i fællesskab at lave nomineringerne! Der er masser af inspiration at hente i tidl. Newz-Awards tråd.
Jeg nominerer mig selv som vinder af hovedpræmien, den ultimative Newz.dk Awarden. Fuck underkategorierne, de er der kun for at andre ikke skal føle sig snydt.
Jeg vil foreslå at en af kategorierne skal være "Mest hjælpsomme Newz-bruger".
Der er mange der gode emner, men jeg vil gerne nominere kasperd, for hans utrættelige hjælp, og evigt informative indlæg.
Der er mange der gode emner, men jeg vil gerne nominere kasperd, for hans utrættelige hjælp, og evigt informative indlæg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.