mboost-dp1
newz.dk for 10 år siden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hvad blev der af dette ugentlige event? Jeg syntes de var ganske interressante. Gav et godt indtryk af hvor vi har rykket os og hvor vi står stille :)
De blev sat lidt på standby, da undertegnede stod for dem og havde en lidt presset eksamensperiode.
Da der samtidig ikke var den store respons på dem, valgte jeg at lægge projektet på is, nu her efter jeg er blevet færdig med eksamenerne, men hvis folk gerne vil have det, så kan jeg da godt genoplive det :)
Da der samtidig ikke var den store respons på dem, valgte jeg at lægge projektet på is, nu her efter jeg er blevet færdig med eksamenerne, men hvis folk gerne vil have det, så kan jeg da godt genoplive det :)
Enig - Fulgte også passivt med.
Sjovt at se hvordan ting udvikler sig - helt klart også en ønske om genoplivning herfra :-)
Sjovt at se hvordan ting udvikler sig - helt klart også en ønske om genoplivning herfra :-)
#11 http://newz.dk/tag/arkiv
Jeg har endnu ikke fundet en nyhed der ser tilbage på linux.
Der er dog en enkelt om AMD da de brød 1ghz barrieren, men kan du se bort fra denne ene forseelse så bør arkivet leve op til dine strenge krav om indhold (læs: Anti Pirat, Anti Linux, Anti AMD)
Jeg har endnu ikke fundet en nyhed der ser tilbage på linux.
Der er dog en enkelt om AMD da de brød 1ghz barrieren, men kan du se bort fra denne ene forseelse så bør arkivet leve op til dine strenge krav om indhold (læs: Anti Pirat, Anti Linux, Anti AMD)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.