mboost-dp1
Newz.dk lukker.....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg kunne godt tænke mig at se noget mere aktivitet/nogle livstegn fra admins/ejere. Det er i hvert fald det jeg læser ud af OP's indlæg.
Det er ikke første gang det er sket at en side lukker ned på grund af manglende lyst og engagement fra sidens ejere af, og, det er lidt det jeg ser der er ved at ske her.
Forresten: Titlen ville have været mere troværdig enten uden, med et, eller tre punktummer.
Det er ikke første gang det er sket at en side lukker ned på grund af manglende lyst og engagement fra sidens ejere af, og, det er lidt det jeg ser der er ved at ske her.
Forresten: Titlen ville have været mere troværdig enten uden, med et, eller tre punktummer.
IRC: EFNet/#newz.dkqw_freak (1) skrev:og hvor kan vi være mens siden er nede, som den jo nogen gange er
I det mindste var der ikke præcist to. To punktummer er det mest utroværdige at afslutte med. Man skal ikke tro på en sætning der afsluttes med præcist to punktummer. Det ved alle..Makey (3) skrev:Titlen ville have været mere troværdig enten uden, med et, eller tre punktummer.
Makey (3) skrev:(1) Jeg kunne godt tænke mig at se noget mere aktivitet/nogle livstegn fra admins/ejere. Det er i hvert fald det jeg læser ud af OP's indlæg.
(2) Forresten: Titlen ville have været mere troværdig enten uden, med et, eller tre punktummer.
1: Right.
2: Var ikke meningen det skulle være troværdigt, kun blikfang.
Som tingene ser ud nu, er jeg ikke imod idéen om et nyt: Open sauce, brugerdrevet nyhedssite i stil med Newz, bare, med et aktivt staff (så kan i kalde jer NES-team eller hva dælen det skal være).
Er helt enig, der sker masser af ting "under the hood" på Newz, men, alt andet føles bare som om det er gået i stå.
(Med risiko for at være gået glip af noget) Hvornår er der sidst kommet opdateringer, nye features e.lign. siden den der grå bar i toppen og grimme avatars?
Er helt enig, der sker masser af ting "under the hood" på Newz, men, alt andet føles bare som om det er gået i stå.
(Med risiko for at være gået glip af noget) Hvornår er der sidst kommet opdateringer, nye features e.lign. siden den der grå bar i toppen og grimme avatars?
Fjolle (10) skrev:Kan man ikke bare smide en reddit-klon op på nøws.dk?
Eller bare...
http://www.reddit.com/r/nisn ? (Ninn Is Not Newz)
http://www.reddit.com/r/notnewz ?
http://www.reddit.com/r/newz2 ?
#1 / #2
Vi arbejder løbende "bag linierne" på newz.dk, og holder slf. øje med jeres kommentarer. Det er bare ikke alle tråde vi svarer, da vi enten har svaret nogle gange før, eller har ment at det er en diskussion der er kørt af sporet.
Vi er super glad for jeres aktivitet herinde, og I skal vide at vi værdsætter det meget. Det er ganske rigtigt, at der ikke har været (synligt) udviklet på newz.dk i et stykke tid nu, og det skyldes at vi har måttet skrue lidt ned for vores ambitioner grundet økonomien. Vi er stadig mærkede af bl.a. sagen med Freeway.
Forleden dag var der en bug på vores servere der gjorde, at forummet blev smadret. Der blev arbejdet hårdt og intenst af HMN for at løse det hurtigst muligt, og vi fik heldigvis lokaliseret og rettet fejlen hurtigt. Det beklager vi naturligvis, men det er desværre uheld vi ikke kan undgå.
Der har gennem det seneste år været arbejdet meget på vores "overordnede" videoportal videovideo.dk, som vi håber snart vil sprede sig til et fast show her på newz.dk også. Desuden lancerede vi RAID1.dk i februar, som et site målrettet IT-proffessionelle, og før det blev vores nye login system lanceret, da det gamle trængte til en overhaling.
Så jo, vi er skam i live, og der er et fast hold af freelancere koblet til alle sites, således vi kan holde et stabilt flow af nyheder til jer.
Vi arbejder løbende "bag linierne" på newz.dk, og holder slf. øje med jeres kommentarer. Det er bare ikke alle tråde vi svarer, da vi enten har svaret nogle gange før, eller har ment at det er en diskussion der er kørt af sporet.
Vi er super glad for jeres aktivitet herinde, og I skal vide at vi værdsætter det meget. Det er ganske rigtigt, at der ikke har været (synligt) udviklet på newz.dk i et stykke tid nu, og det skyldes at vi har måttet skrue lidt ned for vores ambitioner grundet økonomien. Vi er stadig mærkede af bl.a. sagen med Freeway.
Forleden dag var der en bug på vores servere der gjorde, at forummet blev smadret. Der blev arbejdet hårdt og intenst af HMN for at løse det hurtigst muligt, og vi fik heldigvis lokaliseret og rettet fejlen hurtigt. Det beklager vi naturligvis, men det er desværre uheld vi ikke kan undgå.
Der har gennem det seneste år været arbejdet meget på vores "overordnede" videoportal videovideo.dk, som vi håber snart vil sprede sig til et fast show her på newz.dk også. Desuden lancerede vi RAID1.dk i februar, som et site målrettet IT-proffessionelle, og før det blev vores nye login system lanceret, da det gamle trængte til en overhaling.
Så jo, vi er skam i live, og der er et fast hold af freelancere koblet til alle sites, således vi kan holde et stabilt flow af nyheder til jer.
johnny_newz (14) skrev:Forleden dag var der en bug på vores servere der gjorde, at forummet blev smadret. Der blev arbejdet hårdt og intenst af HMN for at løse det hurtigst muligt, og vi fik heldigvis lokaliseret og rettet fejlen hurtigt. Det beklager vi naturligvis, men det er desværre uheld vi ikke kan undgå.
Problemet er også mere, at det ikke lader til, der bliver gjort noget ved de mindre alvorlige bugs.
#15 Det er også lidt en afvejning af, hvad der er alvorligt, mindre alvorligt eller ikke alvorligt..
johnny_newz (16) skrev:#15 Det er også lidt en afvejning af, hvad der er alvorligt, mindre alvorligt eller ikke alvorligt..
Hermed er budskabet om hvad der betyder noget for os som slutbrugere sendt videre til jer. Så ville det være rart om i tog dette med i jeres overvejelser om hvad der er 'alvorligt'.
Selv hvis i ikke lige har planer om at lave noget lige nu, så giv da lige en opdatering en gang imellem (ikke som svar på en tråd som denne, men måske en hel nyhed).
Når det så er sagt, tak for information, rart at høre fra jer.
#17 Tak for det, det er fint og et godt overblik. Som skrevet har vi måttet skrue lidt ned for ambitionerne på det seneste, så vi har sorteret lidt "grovere" og udskyde (ikke annullere!) de store opgaver.
Jeg tror, at forummet er det bedste sted at holde denne dialog, og jeg har også forstået, at vi løbende er for lidt synlige. Det vil vi prøve at lave om, så I også fornemmer hvor meget der arbejdes "bag linierne".
Tak for det. Jeg vil lige slutte af med at gøre lidt reklame for vores videoprojekt, såfremt nogle af jer ikke tidligere har set det. Vi startede ud med Filmz TV, som gennem det seneste års tid har kørt med en udsendelse min. 1 gang per uge. Det er faktisk blevet til mere end 500.000 visninger fra september 2010 til oktober i år. Herefter blev det Railgun TV's tur til nogle prøveudsendelser og så har vi prøvet nogle få newz.dk TV udsendelser. Det er noget vi meget gerne vil gøre mere i, så vi kan få flere tech-TV udsendelser på banen.
For de af jer der ikke har set det, er her et par eksempler;
Seneste Filmz TV udsendelse nr. 94
Gamescom interview Dota 2
Jeg tror, at forummet er det bedste sted at holde denne dialog, og jeg har også forstået, at vi løbende er for lidt synlige. Det vil vi prøve at lave om, så I også fornemmer hvor meget der arbejdes "bag linierne".
Tak for det. Jeg vil lige slutte af med at gøre lidt reklame for vores videoprojekt, såfremt nogle af jer ikke tidligere har set det. Vi startede ud med Filmz TV, som gennem det seneste års tid har kørt med en udsendelse min. 1 gang per uge. Det er faktisk blevet til mere end 500.000 visninger fra september 2010 til oktober i år. Herefter blev det Railgun TV's tur til nogle prøveudsendelser og så har vi prøvet nogle få newz.dk TV udsendelser. Det er noget vi meget gerne vil gøre mere i, så vi kan få flere tech-TV udsendelser på banen.
For de af jer der ikke har set det, er her et par eksempler;
Seneste Filmz TV udsendelse nr. 94
Gamescom interview Dota 2
Vi har set videovideo :)johnny_newz (18) skrev:Tak for det. Jeg vil lige slutte af med at gøre lidt reklame for vores videoprojekt, såfremt nogle af jer ikke tidligere har set det
Jeg har sågar kodet en udgave til Windows Phone :p
(Og damit jeg savner markdown.)
@20
Du er godt klar over at macnation.dk ikke findes?
Og hvis newz.dk lukker, så gælder det pudsigt nok også undersider til newz...
Hvis newz.dk lukkede?
Jeg ville nok hoppe ind på macnation.dk og flame alle de forbandede apple fanbois! Det ville helt klart være deres skyld med deres hvide earphones og alt det der!
kasperd (6) skrev:IRC: EFNet/#newz.dk.
Mene rdu ikke Freenode?
wait what?johnny_newz (14) skrev:eller har ment at det er en diskussion der er kørt af sporet.
onetreehell (25) skrev:johnny_newz (14) skrev:eller har ment at det er en diskussion der er kørt af sporet.
Shit, er det nogensinde sket før!?
FYP.
Chewy (23) skrev:@20Hvis newz.dk lukkede?
Jeg ville nok hoppe ind på macnation.dk og flame alle de forbandede apple fanbois! Det ville helt klart være deres skyld med deres hvide earphones og alt det der!
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...
Den er skam listet derinde :)Windcape (19) skrev:Vi har set videovideo :)
Jeg har sågar kodet en udgave til Windows Phone :p
(Og damit jeg savner markdown.)
http://videovideo.dk/external
Dog har Windscape fået æren :P
drbravo (27) skrev:Chewy (23) skrev:@20Hvis newz.dk lukkede?
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...
Den redirecter til macnation.newz.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.