mboost-dp1
Nick?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hvorfor er det overhovedet muligt at skifte nick?
Der er personer der skifter nick som vinden blæser og det er mildest talt lettere irriterende, når man ikke kan vide hvem man skriver med.
Var det ikke en ide at enten låse folks kick, eller i det mindste sørge for at en admin skal godkende et skift af nick?
Der er personer der skifter nick som vinden blæser og det er mildest talt lettere irriterende, når man ikke kan vide hvem man skriver med.
Var det ikke en ide at enten låse folks kick, eller i det mindste sørge for at en admin skal godkende et skift af nick?
Folk kan alligevel bare oprette flere accounts, så på denne måde bliver der mindre ubrugte spam-accounts i systemet.
Ja, hmm, nu har jeg lige prøvet, det er jo for, at man kan udtrykke hvor mega unik og sådan noget man er.
#2 Var dit nick ikke Jakob Jakobsen for få sekunder siden?
Jeg ved nu ikke. Jeg har endnu ikke oplevet, at det skulle være noget problem. Og der er da heller ikke nogen, som har misbrugt det endnu.
Tak Daniel for at understrege hvorfor det ikke skal være muligt at skifte nick.
Det er netop børn som dig der ikke kan holde sig fra at udnytte sådanne funktioner for at irritere andre.
Det er netop børn som dig der ikke kan holde sig fra at udnytte sådanne funktioner for at irritere andre.
Jakob Jakobsen (1) skrev:Var det ikke en ide at enten låse folks kick, eller i det mindste sørge for at en admin skal godkende et skift af nick?
Alternativt kunne man have et andet kendetegn som ikke kan ændres. Ligesom man nogle steder har et "display name" og et decideret, fast "username".
Synes egentligt det er fair nok at hvis man har været flammende homoseksuel da man oprettede sin konto og eksempelvis kaldte sig "homorainbowsshinesluvponiesspankme", men så senere har opdaget at man faktisk er heteroseksuel og at alle de ture på analsafari med markjensen var en stor fejltagelse, så stadig har mulighed for at skifte tilbage til eksempelvis "Jens".
Jeg er enig i at det skal være muligt at ændre nick, men det skal ikke være 100% frit som det er i dag.
Det burde skulle godkendes af en admin, samt det burde ikke være muligt at skifte til et allerede eksisterende nick.
Det har dog, efter hvad jeg har lagt mærke til, ikke været misbrugt før indtil for nyligt, da Daniel faldt over funktionen og derefter har misbrugt den ret voldsomt.
Jeg er enig i at det skal være muligt at ændre nick, men det skal ikke være 100% frit som det er i dag.
Det burde skulle godkendes af en admin, samt det burde ikke være muligt at skifte til et allerede eksisterende nick.
Det har dog, efter hvad jeg har lagt mærke til, ikke været misbrugt før indtil for nyligt, da Daniel faldt over funktionen og derefter har misbrugt den ret voldsomt.
Hesteknepperen og fæces (15) skrev:Skal vi ikke bare lave det så man kun kan ændre andres nicks?
Det vil jo på ingen måde blive misbrugt, så hvorfor ikke?
hmn (20) skrev:I starten kunne man ikke skifte nick, og det var der utroluig meget brok over, så derfor kan man ændre det
Ud over det så kan man så vidt jeg ved på de fleste sites ændre navn/nick, så umiddelbart har vi ikke planer om at ændre den praksis.
Det her er da sjovt :D
Denne her sag er lige så absurd som dengang, hvor jeg skiftede billede til et, som lignede fidomuhs.
Man mangler sgu noget indhold i sit liv, hvis man kan blive vrissen over DooDoos leg med navne og billeder. Han har min fulde støtte, den gavtyv.
Når man er blevet vant til at blive fistfucket af Apple, er der nok ikke så meget der går en på mere.
Når man er blevet vant til at blive fistfucket af Apple, er der nok ikke så meget der går en på mere.
Skal vi konkludere noget om PC kontra Mac-brugere på dén konto, så må det vel være, at PC-drengene er langt mere anale. Har du ikke et harmdirrende læserbrev, der skal sendes afsted til lokalsprøjten? - Der må være emner nok at tage af, for sådan en ung, indebrændt fyr som dig. Måske kører nogen netop nu 5 km/t. for stærkt foran dine vinduer? :O Puds dem!
Du må have hoppet lidt for meget på den thermokande, siden du ikke kan se noget galt i at personer (Daniel) udgiver sig for personer de ikke er.
Du må have hoppet lidt for meget på den thermokande, siden du ikke kan se noget galt i at personer (Daniel) udgiver sig for personer de ikke er.
Jeg har, ved at kalde mig "Daniel-Dane / DeeDee / D9" og skifte billede til en tegneseriefyr med langt hår, netop forsøgt at antage en andens identitet. Desværre fik Politiet nys om sagen!
Du glemmer lige den times tid du hed "jakob Jakobsen" i går?
Var det derfor, du startede tråden? Problemet eksisterede overhovedet ikke på noget tidspunkt, og jeg skiftede kun navnet i en enkelt time. Wow, Jakob, wow.Jakob Jakobsen (31) skrev:#30
Æh.. Mon ikke interessen for at skifte nick er omvendt proportional med hvor beværligt det er?Mort (13) skrev:Jeg tror at admins ville blive træt af at skulle bruge tid på at godkende folks navne.
Also, var der ikke engang hvor man kun kunne skifte én gang hver 30. dag eller sådan noget?
Ronson (35) skrev:Æh.. Mon ikke interessen for at skifte nick er omvendt proportional med hvor beværligt det er?
Also, var der ikke engang hvor man kun kunne skifte én gang hver 30. dag eller sådan noget?
læs #20
Daniel-Dane (34) skrev:Var det derfor, du startede tråden? Problemet eksisterede overhovedet ikke på noget tidspunkt, og jeg skiftede kun navnet i en enkelt time. Wow, Jakob, wow.
Jo problemet eksisterede fra det øjeblik du fik den ide at misbruge funktionen.
Og du har jo, virkeligt eminent, understreget at du ikke er voksen nok til at kunne administrere så voldsom en opgave det er at have lov til at skifte nick, siden du lige skulle provokere en ekstra gang og misbruge mit navn.
Så jeg mener helt klart det ikke skal være muligt at skifte nick og er der en der har en god grund, så kan en admin gøre det.
De par gange om måneden det vil ske, ville nok ikke være den aller største arbejdsudfordring.
Nej, jeg har ikke misbrugt det.Jakob Jakobsen (37) skrev:Jo problemet eksisterede fra det øjeblik du fik den ide at misbruge funktionen.
Daniel-Dane (38) skrev:Nej, jeg har ikke misbrugt det.
Du mener ikke at skifte nick ca. 10 gange inden for et par dage er at misbruge det?
Du mener ikke at udgive dig for en anden person er at misbruge det?
At tilføje et kælenavn mere til mit nick er ikke misbrug.Jakob Jakobsen (39) skrev:Du mener ikke at skifte nick ca. 10 gange inden for et par dage er at misbruge det?
Hele denne tråds oprindelige eksistens bygger på min lyst til at inkludere nye kælenavne i mit nick.
Måske kender du ikke definitionen på "misbrug".
Den time hvor han skiftede nick til Jakob Jakobsen, var da efter den her tråd var oprettet?Jakob Jakobsen (37) skrev:Jo problemet eksisterede fra det øjeblik du fik den ide at misbruge funktionen.
Indtil da har jeg ikke set ham misbruge funktionen.. Kun skifte nick til noget som ingen andre hed.
Daniel-Dane (40) skrev:At tilføje et kælenavn mere til mit nick er ikke misbrug.
Du skiftede først imellem flere "kælenavne" for derefter at bruge dem som et langt nick, som der flere gange blev tilføjet nyt til.
Det vil jeg da betragte som tydeligt misbrug.
Magten (41) skrev:Den time hvor han skiftede nick til Jakob Jakobsen, var da efter den her tråd var oprettet?
Det er altså helt i orden at gøre det som ren provokation?
Magten (41) skrev:Indtil da har jeg ikke set ham misbruge funktionen.. Kun skifte nick til noget som ingen andre hed.
Det er også fint nok, hvis man skifter til et nick man har tænkt sig at bruge. Ikke når man skifter nick 10 gange på et par dage.
SlettetBruger (42) skrev:understrege en pointe ved at misqoute ham? ^^ var det ikke det du klagede over nogen gjorde ved dig engang?
Hvordan har jeg misquotet ham? Jeg har citeret hele hans tekst, bogstav for bogstav.
Jakob Jakobsen (43) skrev:Hvordan har jeg misquotet ham? Jeg har citeret hele hans tekst, bogstav for bogstav.
WTF. ligefør stod der kun "Nej" og ikke nogen "se rettelser"
Selvom der gjorde.. så står der i "se rettelser" ikke noget om at han har ændret "Nej, jeg har ikke misbrugt det" til "Nej" selvom de begge står der
Make the mindfuck stop
Selvom jeg tilsyneladende er ene om det, så må jeg holde med Jakob her.
At tilføje kælenavne til sit nick er jeg sgu ligeglad med. Men at skifte sit nick til et, der allerede er optaget, for med fuld overlæg at provokere eller vildlede, det er over stregen.
At tilføje kælenavne til sit nick er jeg sgu ligeglad med. Men at skifte sit nick til et, der allerede er optaget, for med fuld overlæg at provokere eller vildlede, det er over stregen.
Jakob Jakobsen (43) skrev:Du skiftede først imellem flere "kælenavne" for derefter at bruge dem som et langt nick, som der flere gange blev tilføjet nyt til.
Det vil jeg da betragte som tydeligt misbrug.
Det vil jeg så ikke mene. Hvis systemet tillader det, så må han gerne, ellers så var systemet lavet anderledes.
Vi kan dog sagtens blive enige om, da det at udgive sig for at være en anden ikke er fint, men, tag lige en slapper, det var helt sikkert ment i spøg, and no harm done.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.