mboost-dp1

Noget "Nyt fra Microsoft"?

Gå til bund
Gravatar #1 - bbb2020
1. sep. 2012 22:54
En gang for snart længe siden, kom der er et, hvad jeg først troede var en reklame, link til en ny blog (tror jeg det er) på Newz, i form af et billede med et blåt bånd og ordene Nyt fra Microsoft, som er at finde på alle sider af Newz.dk; selv på railgun og macnation.
Og det skal siges, at jeg var den første til at glæde mig til at læse all den gode info der nu ville komme om mit store idol af et softwarehus.

Denne blog er dog begyndt at irriterer mig lidt, idet der ikke rigtig kommer noget nyt. Jeg mener: "ANUG Julekalender"...!?

Ikke at jeg har noget imod at I laver en sektion speciel dedikeret til Microsoft (I har jo allerede macnation), men mere fordi der bare ikke sker noget og dette "ikke noget" har et kæmpe, iøjefaldende link på alle sider jeg kommer ind på, på newz.dk

Hvad er fremtidsudsigterne for denne "blog"? Og hvis der ikke er nogen fremtid for den, kan vi så ikke få fjernet dette blå link? Brug pladsen til noget reklame eller noget. Indsæt noget php der viser hvor mange brugere der er online eller hvad ved jeg.
Gravatar #2 - Hubert
2. sep. 2012 05:57
Er det ikke bare en slet skjult reklame for microsoft her på news?
Gravatar #3 - Mnc
2. sep. 2012 07:51
Skjult er måske så meget sagt. Den er jo ikke til at overse. :P
Gravatar #4 - kasperd
2. sep. 2012 08:14
Mnc (3) skrev:
Den er jo ikke til at overse.
Nu stod der jo faktisk "slet skjult", men ordet slet bruges vist ikke så meget mere, så der er måske mange, som ikke kender betydningen.

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=slet skrev:
Betydninger
1. dårlig; ringe

Men jeg vil nok sige at der er vist ikke nogen som har forsøgt på at skjule den. På den anden side kan udtrykket "slet skjult" også nemt være sarkastisk ment, og det man i virkeligheden mener er at det slet ikke er skjult.
Gravatar #5 - Mnc
2. sep. 2012 09:03
Ah, jeg overså det bare helt. :P Kender godt ordet.
Gravatar #6 - spand-online
2. sep. 2012 09:18
Hvor finder man denne "nyt fra Microsoft" sektion henne, synes ikke umiddelbart jeg kan få øje på den.
Gravatar #7 - HrJakobsen
2. sep. 2012 09:26

spand-online (6) skrev:
Hvor finder man denne "nyt fra Microsoft" sektion henne, synes ikke umiddelbart jeg kan få øje på den.

Lige under Newz logoet i venstre side.
Gravatar #8 - spand-online
2. sep. 2012 09:42
Hmmm den havde jeg slet ikke opdaget
Gravatar #9 - Hubert
2. sep. 2012 10:51
kasperd (4) skrev:
Nu stod der jo faktisk "slet skjult", men ordet slet bruges vist ikke så meget mere, så der er måske mange, som ikke kender betydningen.

Siger du at jeg er gammel..? :p
Gravatar #10 - kasperd
2. sep. 2012 20:34
Hubert (9) skrev:
Siger du at jeg er gammel..?
Har man først prøvet at være gammel er det svært at holde op igen.
Gravatar #11 - Mnc
2. sep. 2012 21:17
Gammel?
Han er jo ik' uden 34 år.
Gravatar #12 - Hubert
3. sep. 2012 06:15
kasperd (10) skrev:
Har man først prøvet at være gammel er det svært at holde op igen.

Det må jeg give dig ret i...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login