mboost-dp1
Ny afsteming
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Kan vi få en ny afstemning? Den nuværende har kørt så længe at man ikke engang kan få lov til at kommentere på den fordi den er for gammel.
Hvis tråde automatisk bliver lukket efter 14 dage, så burde afstemninger automatisk blive udskiftet efter 7 dage så der stadig er mulighed for at debattere dem lidt efter afstemningen er lukket.
Man kunne også lave det sådan at en tråd ikke kan lukkes før der gået 14 dage efter den sidste stemme er afgivet. Men, jeg så hellere at der kom en ny afstemning.
Hvis tråde automatisk bliver lukket efter 14 dage, så burde afstemninger automatisk blive udskiftet efter 7 dage så der stadig er mulighed for at debattere dem lidt efter afstemningen er lukket.
Man kunne også lave det sådan at en tråd ikke kan lukkes før der gået 14 dage efter den sidste stemme er afgivet. Men, jeg så hellere at der kom en ny afstemning.
Jeg har indsendt en ny afstemning (som du burde gøre), men jeg tvivler på, at den bliver godkendt:
Bør Daniel-Dane bannes?
[X] Ja
[ ] Nej
Bør Daniel-Dane bannes?
[X] Ja
[ ] Nej
Der plejer også at komme ny afstemning hver uge, men der er gået et eller andet galt.
Der har været et par afstemninger EFTER den nuværende i følge denne side.
Jeg tror problemet er, at den øverste afstemning "Bedste udgivelse i maj?" (inb4 igen med de spørgsmålstegn) har sneget sig ind på newz, da den er i forum oversigten, men de så er kommet til at sætte en gammel afstemning på forsiden.
Jeg har desuden også foreslået en ny afstemning, så jeg tror ikke det er fordi de mangler noget at stemme om.
Der har været et par afstemninger EFTER den nuværende i følge denne side.
Jeg tror problemet er, at den øverste afstemning "Bedste udgivelse i maj?" (inb4 igen med de spørgsmålstegn) har sneget sig ind på newz, da den er i forum oversigten, men de så er kommet til at sætte en gammel afstemning på forsiden.
Jeg har desuden også foreslået en ny afstemning, så jeg tror ikke det er fordi de mangler noget at stemme om.
Den hører til Railgun ikke newz.dk. Men nu du siger det, så burde "Vil du anvende IE 9 som primær browser?" jo være fremme... Hmm.
Den hører til Railgun ikke newz.dk. Men nu du siger det, så burde "Vil du anvende IE 9 som primær browser?" jo være fremme... Hmm.
Nej, den er da to uger ældre.Daniel-Dane (5) skrev:så burde "Vil du anvende IE 9 som primær browser?" jo være fremme
http://newz.dk/forum/afstemninger/vil-du-anvende-i... første kommentar 15. marts
http://newz.dk/forum/afstemninger/hvilket-dokument... første kommentar 30. marts
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.