mboost-dp1
Nyhedskonkurrence: Vind en Microsoft Surface
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Vi har besluttet at udskyde udtrækningen til imorgen, tirsdag. Har haft lidt problemer med at få bekræftet nogle 2. og 3. præmier (og det er IKKE Microsoft der er med der) - men det skulle alt sammen være på plads i morgen.
SÅ har vi trukket vinderen af konkurrencen!
Beklager forsinkelsen - men vi har bøvlet en del med at få nogle lovede 2. og 3. plads præmier på plads. Derfor bliver vi lige nødt til at vente et par dage ekstra med udtrækningen af disse - men nu er vinderen af Surfacen da fundet. I'll be back!
Beklager forsinkelsen - men vi har bøvlet en del med at få nogle lovede 2. og 3. plads præmier på plads. Derfor bliver vi lige nødt til at vente et par dage ekstra med udtrækningen af disse - men nu er vinderen af Surfacen da fundet. I'll be back!
HrJakobsen (12) skrev:Han havde 6 stemmer. Dog er det stadig meget usandsynligt at han skulle vinde..
Hov, jeg så ved siden af.
Thoroughbreed (13) skrev:#11 #12
Gør det noget? Jeg mener, det viser jo bare at alle kan vinde :P
Ja, i sig selv siger det her intet, men jeg synes nu, at det er sket flere gange, at en med få stemmer har vundet, når thimon har haft op mod halvdelen af samtlige lodder. Det kan tyde på, at algoritmen ikke fungerer.
Jo, vi får vinderne "ordentligt" annonceret så snart de sidste præmier står her på kontoret og kan sendes. Vi arbejder også på en ny konkurrence, som starter på mandag med spændende præmier :o)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.