mboost-dp1
Nyt newz site til blogindlæg og artikler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg vil gerne anerkende arne_v's fortrinlige arbejde med at finde meget interessante og relevante artikler og blog-indlæg fra diverse forskellige sites.
Newz.dk er en form for aggregate site, så jeg tænker om ikke det ville være ide at få et site som kunne indeholde den slags. Hovedsiderne i dag er nyhedsssites og jeg mener at der er plads til at have et artikels site som summere meget kort, men ellers primært linker ud.
Ja, det lyder jo lidt kontraintuitivt at lave et site med hovedformålet at drive trafikken væk.
Newz.dk er en form for aggregate site, så jeg tænker om ikke det ville være ide at få et site som kunne indeholde den slags. Hovedsiderne i dag er nyhedsssites og jeg mener at der er plads til at have et artikels site som summere meget kort, men ellers primært linker ud.
Ja, det lyder jo lidt kontraintuitivt at lave et site med hovedformålet at drive trafikken væk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.