mboost-dp1
øm...redirecting?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
well, så længe det der redirecting ting er der så er der nok ikke så mange som vil skrive her inde :-/
Ja det tror jeg på ... Faaaarlig h4x0r .. Eller noget :P
- det mest irriterende, er jo at SCA ikke opdager det før om en uge eller to >_< Damn you!
- godt jeg ikke er hjemme den næste uge alligevel ....
Ja det tror jeg på ... Faaaarlig h4x0r .. Eller noget :P
- det mest irriterende, er jo at SCA ikke opdager det før om en uge eller to >_< Damn you!
- godt jeg ikke er hjemme den næste uge alligevel ....
Nå, det må være det seneste reklame påfund fra hjernekapaciteten bag Newz. Sgu da altid noget, at det ikke er et eller andet irriterende Microsoft redirect.
Hvad mon de der "farlige" "hacker"-aber har betalt for det?
Hvad mon de der "farlige" "hacker"-aber har betalt for det?
tak! så kan vi bruge newz igenmilandt (7) skrev:There.. I fixed it.
newz.dk/forum viser de 5 seneste brugerkategorier. Jeg har oprettet 5 nye kategorier, så nu redirecter man ikke længere.
Selv tak
Ronson (15) skrev:Hvor skal jeg så få råd om urinvejsinfektion?
Du kan stadig bruge newz.dk forummet om emnet til det...
Lusk (17) skrev:Ronson (15) skrev:Hvor skal jeg så få råd om urinvejsinfektion?
Du kan stadig bruge newz.dk forummet om emnet til det...
Men så er de jo ikke fjernet? Jeg er forvirret. Tilbage i fosterstilling..milandt (14) skrev:Ser ud som om at newz.dk nu helt har fjernet brugeroprettede forums :)
Ronson (18) skrev:Men så er de jo ikke fjernet? Jeg er forvirret. Tilbage i fosterstilling..
Det er det de vil opnå... forvirrede brugere = profit!
Eller også er det fordi de blot har fjernet oversigten men ladet de oprettede forums blive (Ingen grund til at fjerne pagerank for søgningen "newz urinvejsinfektion")
Ser dog ud til man heller ikke kan tilgå den samlede liste og dermed oprette nye fora...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.