mboost-dp1

Ønske: fuld nyhed i feed

Gå til bund
Gravatar #1 - anhe85
27. maj 2010 12:26
Hej Newz.

Jeg abbonnerer på jeres feed, og syntes rigtig godt om at få nyhederen lige ind i min læser. I den sammenhæng har jeg et ønske. Jeg kunne utrolig godt tænke mig hvis hele nyhedsteksten kom med i feeden, istedet for bare de første par linier. På samme måde som Engadget har deres feed.

Film osv (når disse optræder i nyhederne) behøvede ikke være med, men måske så en linje der sagde at der var en film i nyheden.

Grunden til jeg ønsker mig det her, er at det ville gøre det meget nemmere at læse nyheder på min mobil :)

Håber det kan lade sig gøre, enten som et nyt feed eller en ændring i den eksisterende.

På forhånd tak

MvH
Anders
Gravatar #2 - Mandalae
27. maj 2010 12:51
Der findes allerede et feed til det.

Dit personlige feed som du kan finde på forsiden vil give dig den fulde nyhed og samtidig overholde dine nyhedsindstillinger om blacklistede og whitelistede tags.
Gravatar #3 - anhe85
27. maj 2010 13:03
hvor søren finder jeg den?

Syntes ikke jeg kan finde andre end "RSS" i toppen af siden, og derinde kan jeg heller ikke finde noget andet de offentlige...
Gravatar #4 - D_V
27. maj 2010 13:43
http://newz.dk/rss/news/personal/anhe85

Er dit personlige feed...
Gravatar #5 - myplacedk
27. maj 2010 13:57
Ønske: At det er nemmere at finde information om RSS-feeds.

Jeg ved ikke hvor nemt det er, men spørgsmålet kommer dælme tit.
Gravatar #6 - Mandalae
27. maj 2010 14:03
#5,

Det er pt ikke nemt at se idet det kun er hvis browseren understøtter det :p

Det bør nok lægges ind på feed siden, jeg har bare aldrig rigtig haft tid til det :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login