mboost-dp1
OpenId fail #2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg var på besøg hos mine forældre i weekenden, men OpenID login nægtede adgang hele weekenden.
Det er til trods for at mit OpenId (Google) virkede fint på andre sider, som f.eks.s stackoverflow.com !
Generelt synes jeg at loginsystemet på newz.dk er noget så elendigt. Hvorfor skal vi overhovedet logge ind igen, bare fordi vi har skiftet ip/netværk?
Det er til trods for at mit OpenId (Google) virkede fint på andre sider, som f.eks.s stackoverflow.com !
Generelt synes jeg at loginsystemet på newz.dk er noget så elendigt. Hvorfor skal vi overhovedet logge ind igen, bare fordi vi har skiftet ip/netværk?
Windcape (1) skrev:. Hvorfor skal vi overhovedet logge ind igen, bare fordi vi har skiftet ip/netværk?
Fo´real?
#1 Det er da også noget røv den ikke kan huske mig når jeg er logget ind på mit hjemmeNETVÆRK også skal på bibliotektet og den så ikke allerede er logget ind på deres netværk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.