mboost-dp1
Optimering af newz..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hey,
Jeg har lige lavet en lille optimering af newz, hvor jeg har lagt det meste javascript ned i bunden af siden for at loade hurtigere.
Optimalt set kan det mærkes i jeres daglige brug af sitet.
Det er muligt jeg har misset et par scripts rundt omkring som kan resultere i javascriptfejl, derfor vil jeg bede jer meddele mig det så hurtigt som muligt hvis I støder på fejl :)
Jeg har lige lavet en lille optimering af newz, hvor jeg har lagt det meste javascript ned i bunden af siden for at loade hurtigere.
Optimalt set kan det mærkes i jeres daglige brug af sitet.
Det er muligt jeg har misset et par scripts rundt omkring som kan resultere i javascriptfejl, derfor vil jeg bede jer meddele mig det så hurtigt som muligt hvis I støder på fejl :)
"overvågede tråde" opdateres ikke når tiden for oven udløber, ved ikke om den nogensinde har gjort det, men ville da lige nævne det :)
Altså den "nyeste tråde" bliver opdateret når tiden udløber, men det gør "overvågede tråde" ikke...
Kører Firefox/3.0.14
Kører Firefox/3.0.14
mandalae (1) skrev:bunden af siden for at loade hurtigere.
Var det kun mig som lige scrollede ned i bunden for at tjekke? :P
mandalae (1) skrev:Jeg har lige lavet en lille optimering af newz, hvor jeg har lagt det meste javascript ned i bunden af siden for at loade hurtigere.
Hvorfor loader siden hurtigere hvis javascripten er nede i bunden?
Det er vel stadig den samme mængde data der skal hentes.
Opera indlæser ikke main delen af siden når han har tilføjet en kommentar. Ved ikke om det har noget med din opdatering at gøre. Har før ikke virket også virket og nu igen virker det ikke igen
Fordi det loades i den rækkefølge det står i.Emil Melgaard (8) skrev:Hvorfor loader siden hurtigere hvis javascripten er nede i bunden?
Det er vel stadig den samme mængde data der skal hentes.
Hvis et tungt javascript kommer allerførst, skal det først køres igennem før din browser fortsætter med at loade resten af siden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.