mboost-dp1

Popup-brugerundersøgelse?

Gå til bund
Gravatar #1 - jfs
4. nov. 2010 18:39
Jeg fik netop en popup for en brugerundersøgelse, da jeg klikkede på et blankt område på en nyhedsside.
Min reaktion: GÅ VÆK! NU!!

Jeg tror at en stor del af målgruppen for Newz.dk mildt sagt ikke er særlig glade for popups af nogen art.
Jeg foretrækker at køre uden ad-blocker, men har før måttet installere det når der kom reklamer og lignende der var direkte generende. Det kan være popups som denne her, flash-reklamer der tager 100% cpu eller dækker sidens indhold, og lignende.

Jeg vil foreslå at hvis I ønsker at køre en forbrugerundersøgelse, så lad den stå som en almindelig banner man kan reagere på, i stedet for at genere brugerne.
Gravatar #2 - Ronson ⅍
4. nov. 2010 19:21
Gemius?
Gravatar #3 - Bllets
4. nov. 2010 19:22
Ronson (2) skrev:
Gemius?

Går jeg udfra? Hvad ellers? :p
Gravatar #4 - Ronson ⅍
4. nov. 2010 19:25
Gemius er noget bæ. Installerer trackerprogrammer hos intetanende brugere og Conar kan sikkert fortælle hvordan FDIM (og newz) er smurt ind i Gemius-penge.
Gravatar #5 - Windcape
4. nov. 2010 20:47
Det sker vel kun én gang om året eller noget i den stil. Har ikke selv oplevet det i årevis.
Gravatar #6 - BlackFalcon
4. nov. 2010 21:20
Crew'et har faktisk skrevet en sektion i FAQ'en om netop dette:
http://newz.dk/om-os/faq#22
Gravatar #7 - jfs
5. nov. 2010 01:01
Tak.
Så ved jeg hvad jeg skal null-route. Suk...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login