mboost-dp1
Quote-bug
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
#1,
Jeg har ikke glemt den :p
#2,
Hvis man quoter et quote går rækkefølgen i stykker :)
Jeg skal have lavet en parser til quotes i stedet for bare en simpel preg_replace. Jeg har bare ikke haft ordentlig tid til at fixe det endnu.
Som sagt har jeg ikke glemt det eller undladt at lave det, jeg hader selv fejlen :p
Jeg har ikke glemt den :p
#2,
Hvis man quoter et quote går rækkefølgen i stykker :)
Jeg skal have lavet en parser til quotes i stedet for bare en simpel preg_replace. Jeg har bare ikke haft ordentlig tid til at fixe det endnu.
Som sagt har jeg ikke glemt det eller undladt at lave det, jeg hader selv fejlen :p
trylleklovn (2) skrev:Hvad er buggen for os uindviede?
Det skal jeg da vise dig.
I dette indlæg er det korrekt.
Edit:
Nå, nu kan jeg ikke fremprovokere den igen.. men kort sagt, hvis en anden quoter dette indlæg, så kommer jeg til at stå som afsender af #2 og du står som afsender af #4.
Ny edit:
Udmærket mandalae - jeg venter i spænding så. Nogen ide om tidshorisonten? Snakker vi dage, uger, måneder eller år? :p
XorpiZ (4) skrev:trylleklovn (2) skrev:Hvad er buggen for os uindviede?
Det skal jeg da vise dig.
I dette indlæg er det korrekt.
Edit:
Nå, nu kan jeg ikke fremprovokere den igen.. men kort sagt, hvis en anden quoter dette indlæg, så kommer jeg til at stå som afsender af #2 og du står som afsender af #4.
Ny edit:
Udmærket mandalae - jeg venter i spænding så. Nogen ide om tidshorisonten? Snakker vi dage, uger, måneder eller år? :p
Tada :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.