mboost-dp1

Quote-bug

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
22. okt. 2009 11:59
Som de fleste nok ved, så har vi en ret træls quote-bug her på sitet.

Og jeg er garanteret ikke den første, der har oprettet en tråd omkring det.. men jeg vil da lige høre mandalae om det er noget, der bliver rettet snart?
Gravatar #2 - trylleklovn
22. okt. 2009 12:00
Hvad er buggen for os uindviede?
Gravatar #3 - Mandalae
22. okt. 2009 12:02
#1,

Jeg har ikke glemt den :p

#2,

Hvis man quoter et quote går rækkefølgen i stykker :)

Jeg skal have lavet en parser til quotes i stedet for bare en simpel preg_replace. Jeg har bare ikke haft ordentlig tid til at fixe det endnu.

Som sagt har jeg ikke glemt det eller undladt at lave det, jeg hader selv fejlen :p
Gravatar #4 - XorpiZ
22. okt. 2009 12:03
trylleklovn (2) skrev:

Det skal jeg da vise dig.

I dette indlæg er det korrekt.

Edit:

Nå, nu kan jeg ikke fremprovokere den igen.. men kort sagt, hvis en anden quoter dette indlæg, så kommer jeg til at stå som afsender af #2 og du står som afsender af #4.

Ny edit:

Udmærket mandalae - jeg venter i spænding så. Nogen ide om tidshorisonten? Snakker vi dage, uger, måneder eller år? :p
Gravatar #5 - Fjolle
22. okt. 2009 12:08
XorpiZ (4) skrev:
trylleklovn (2) skrev:

Det skal jeg da vise dig.

I dette indlæg er det korrekt.

Edit:

Nå, nu kan jeg ikke fremprovokere den igen.. men kort sagt, hvis en anden quoter dette indlæg, så kommer jeg til at stå som afsender af #2 og du står som afsender af #4.

Ny edit:

Udmærket mandalae - jeg venter i spænding så. Nogen ide om tidshorisonten? Snakker vi dage, uger, måneder eller år? :p

Tada :)
Gravatar #6 - XorpiZ
22. okt. 2009 12:12

Tak :D
Gravatar #7 - myplacedk
22. okt. 2009 12:14
Har vi ikke alle sammen lavet en regex-baseret oversætter på et tidspunkt, og efterhånden fundet ud af hvor dårligt det holder i længden? ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login