mboost-dp1

Rating bug?

Gå til bund
Gravatar #1 - praktikant muffe AKA pewbe
14. apr. 2010 14:26
Billedet siger vist det hele...

Hvis jeg trykker yderligere information, og derefter lukker den igen, ændrer min rating, og åbner igen, så viser min rating det jeg valgte før, selvom ændringen er blevet registreret.

Det sker engang imellem...

(ændrede rating til fra relevant (som der står) til informativ i den øverste og genindlæste siden...)

Forslag
Det ville være rart hvis vores egen rating stod øverst :P
Gravatar #2 - vandfarve
14. apr. 2010 14:59
pewbe (1) skrev:
Billedet siger vist det hele...

Hvis jeg trykker yderligere information, og derefter lukker den igen, ændrer min rating, og åbner igen, så viser min rating det jeg valgte før, selvom ændringen er blevet registreret.

Det sker engang imellem...

(ændrede rating til fra relevant (som der står) til informativ i den øverste og genindlæste siden...)

Forslag

Det sker også en gang imellem for mig, men snarere 1 ud af 100 eller 1.000 gange, så jeg ser det ikke som et "problem" - selvom der nok er en bug.

Skyldes det ikke bare, at du meget kort har mistet forbindelsen (ved trådløs netværk, fx?), eller at Newz.dk-serverPARKEN ikke svarer?
Gravatar #3 - kimx
14. apr. 2010 15:50
For mig bliver listen ved ydeligere informationer bare ikke opdateret når man ændre sin rating, i hvert fald ikke før jeg har genindlæst siden (firefox: ctrl + F5).
Gravatar #4 - Qw_freak
14. apr. 2010 15:58
For mig at se er Zin åbenbart til store buske! :D
Gravatar #5 - praktikant muffe AKA pewbe
14. apr. 2010 16:16
vandfarve (2) skrev:
Skyldes det ikke bare, at du meget kort har mistet forbindelsen (ved trådløs netværk, fx?), eller at Newz.dk-serverPARKEN ikke svarer?

Så ville den vel ikke registrere at jeg har ændret min rating? :)
Gravatar #6 - Systran
14. apr. 2010 16:56
pewbe (1) skrev:
Forslag

For mig at se fungerer systemet sådan, at de positive ratings står øverst, og de negative står nederst.

Smart nok, synes jeg.
Gravatar #7 - Adagio
15. apr. 2010 07:23
Systran (6) skrev:
For mig at se fungerer systemet sådan, at de positive ratings står øverst, og de negative står nederst.

Af hvad jeg har lagt mærke til, ser det ud til at ratings er i tilfældig rækkefølge. Jeg syntes ofte jeg har set f.eks. følgende:

Relevant
Relevant
Flamebait
Relevant
Interessant
Flamebait
Gravatar #8 - Systran
15. apr. 2010 08:06
Adagio (7) skrev:
Af hvad jeg har lagt mærke til, ser det ud til at ratings er i tilfældig rækkefølge. Jeg syntes ofte jeg har set f.eks. følgende:

Relevant
Relevant
Flamebait
Relevant
Interessant
Flamebait

It's a feature.
Gravatar #9 - Mandalae
15. apr. 2010 13:08
#7,

Jeg tror ikke det er tilfældigt, jeg tror nærmere det er den rækkefølge de bliver indsendt i.

Med hensyn til buggen, skal jeg nok lige se om jeg kan fremkalde noget der ligner på test. Jeg tror der er nogle forskellige småbugs i javascriptet omkring ratings. Ikke noget vigtigt, bare noget lidt irriterende ind imellem.
Gravatar #10 - Windcape
15. apr. 2010 13:12

Det lyder dog mere af cache end bugs.
Gravatar #11 - Adagio
16. apr. 2010 06:16
mandalae (9) skrev:
Jeg tror ikke det er tilfældigt, jeg tror nærmere det er den rækkefølge de bliver indsendt i.

Det troede jeg også først, men har lagt mærke til flere gange at når der bliver tilføjet en ny rating, bliver den også sat ind et tilfældigt sted
Gravatar #12 - praktikant muffe AKA pewbe
16. apr. 2010 10:39
mandalae (9) skrev:
#7,

Med hensyn til buggen, skal jeg nok lige se om jeg kan fremkalde noget der ligner på test. Jeg tror der er nogle forskellige småbugs i javascriptet omkring ratings. Ikke noget vigtigt, bare noget lidt irriterende ind imellem.

Jeg tror det begyndte heromkring...
Gravatar #13 - onetreehell
26. apr. 2010 19:06
Det er et hashmap :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login