mboost-dp1

Reklame med automatisk lyd

Gå til bund
Gravatar #1 - bvoid
13. okt. 2009 08:33
Nej - nu kan det være nok. Hvordan kan i overhovedet overveje en reklame der afspiller lyd automatisk, når man kommer ind på siden?

Jeg har indtil nu brugt Adblock i Firefox på newz.dk, men tænkte at jeg ville støtte siden ved at se reklamerne. Det er helt sikkert slut nu. Aldrig mere en reklame der afspiller lyd helt automatisk.

Så newz.dk, tak jer selv for at folk (=mig) ikke vil se jeres reklamer.
Gravatar #2 - Niklas H
13. okt. 2009 08:34
Hvad er det for en reklame? Newz.dk-crewet plejer at være gode til at fjerne reklamer der automatisk spiller lyd. Så hvis du nu skriver hvilken det er, så kan det være at de kigger på det.
Gravatar #3 - Emil
13. okt. 2009 08:35
Jeg bruger Opera 10.00, og den afspiller ikke lyd hos mig (såfremt der er tale om X-men-reklamen).
Gravatar #4 - Borg[One]
13. okt. 2009 08:49
tror du ikke bare det er din winamp, du har glemt at slukke?
Gravatar #5 - gnаrfsan
13. okt. 2009 09:44
Jeg er ikke stødt på en reklame på det sidste, der selv starter afspilning. Men jeg bryder mig generelt ikke om reklamer, der afspiller lyd uden at man klikker.
Gravatar #6 - ignuz
13. okt. 2009 09:50
Lyden kommer heller ikke automatisk her, dog er det nok blot at holde musen henover overskriften ( altså ikke videoen) for at lyden går i gang. ( snakker om x-men-reklamen)
Gravatar #7 - XorpiZ
13. okt. 2009 10:02
Er det mig, der er forvirret nu eller er x-men reklamerne ikke kun .png filer?

Dem kommer der mig bekendt ikke meget lyd ud af.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [596617596]
13. okt. 2009 10:16
XorpiZ (7) skrev:

Hvad så med den video? ^^ er det et slideshow af PNG's?
Gravatar #9 - XorpiZ
13. okt. 2009 10:28
SlettetBruger (8) skrev:
XorpiZ (7) skrev:

Hvad så med den video? ^^ er det et slideshow af PNG's?

Jeg har ingen video her - så det skal jeg ikke kunne sige... men det er det nok ikke nej :)
Gravatar #10 - Magten
13. okt. 2009 10:30
Den spiller jo ikke lyden automatisk, men kun ved mouse over.. Og den er umiddelbart 1-2 sekunder om at starte, så hvis du har problemer med det, så bør du nok bevæge musen hurtigere :P
Gravatar #11 - Mandalae
13. okt. 2009 10:31
#1,

Hvis du fortæller mig lidt om hvad det er for en reklame og hvilket system du bruger (OS og Browser, eventuelt flashversion), skal jeg nok se hvad jeg kan gøre for at fjerne den reklame der automatisk starter når du kommer ind på siden.

Jeg har ikke selv oplevet det.
Gravatar #12 - Slettet Bruger [596617596]
13. okt. 2009 10:40
Gravatar #13 - johnny_newz
13. okt. 2009 11:48
Vi har nu fået deres grafiker til at ændre på reklamen, således lyden ikke starter automatisk.
Gravatar #14 - bvoid
13. okt. 2009 12:01
Ja, det var X-Men reklamen jeg hentydede til. Jeg er i Win7 med Chrome. Jeg tror lyden kom fra mouse over, men det virkede i hvert fald som om lyden lige spillede 2 sekunder, lige meget hvor musen var, ved page load.

Det er dog bedre nu, efter i har kigget på det. Tak.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login