mboost-dp1
Reklame med automatisk lyd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Nej - nu kan det være nok. Hvordan kan i overhovedet overveje en reklame der afspiller lyd automatisk, når man kommer ind på siden?
Jeg har indtil nu brugt Adblock i Firefox på newz.dk, men tænkte at jeg ville støtte siden ved at se reklamerne. Det er helt sikkert slut nu. Aldrig mere en reklame der afspiller lyd helt automatisk.
Så newz.dk, tak jer selv for at folk (=mig) ikke vil se jeres reklamer.
Jeg har indtil nu brugt Adblock i Firefox på newz.dk, men tænkte at jeg ville støtte siden ved at se reklamerne. Det er helt sikkert slut nu. Aldrig mere en reklame der afspiller lyd helt automatisk.
Så newz.dk, tak jer selv for at folk (=mig) ikke vil se jeres reklamer.
XorpiZ (7) skrev:Er det mig, der er forvirret nu eller er x-men reklamerne ikke kun .png filer?
Dem kommer der mig bekendt ikke meget lyd ud af.
Hvad så med den video? ^^ er det et slideshow af PNG's?
SlettetBruger (8) skrev:XorpiZ (7) skrev:Er det mig, der er forvirret nu eller er x-men reklamerne ikke kun .png filer?
Dem kommer der mig bekendt ikke meget lyd ud af.
Hvad så med den video? ^^ er det et slideshow af PNG's?
Jeg har ingen video her - så det skal jeg ikke kunne sige... men det er det nok ikke nej :)
#1,
Hvis du fortæller mig lidt om hvad det er for en reklame og hvilket system du bruger (OS og Browser, eventuelt flashversion), skal jeg nok se hvad jeg kan gøre for at fjerne den reklame der automatisk starter når du kommer ind på siden.
Jeg har ikke selv oplevet det.
Hvis du fortæller mig lidt om hvad det er for en reklame og hvilket system du bruger (OS og Browser, eventuelt flashversion), skal jeg nok se hvad jeg kan gøre for at fjerne den reklame der automatisk starter når du kommer ind på siden.
Jeg har ikke selv oplevet det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.