mboost-dp1

Ros til Newz-teamet

Gå til bund
Gravatar #1 - JSebastian
6. mar. 2011 13:40
Jeg vil bare lige dele min begejstring den retning Newz bevæger sig i.

Jeg mener at antallet af nyheder er steget i 2011, det hilser jeg meget velkomment.

Det nye login-system fungerer bare godt.
Nu kritiserede jeg kraftigt det gamle system, så skal man jo også rose når der sker forbedringer :)

RAID1 er også et rigtig fint nyt tiltag, det skal nok blive en succes.

Så "keep it up" :D
Gravatar #2 - BlackFalcon
6. mar. 2011 13:50
Tilslutter mig tråden 100%. Er meget glad for siden, og besøger den dagligt.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
6. mar. 2011 13:51
+1
Gravatar #4 - vandfarve
6. mar. 2011 13:57
Jeg er fuldstændig enig, men kan vi ikke få nogen flere WoW-salgstråde?
Gravatar #5 - meh
6. mar. 2011 14:23
så hellere en tråd om en gyselig sofa ingen gider have.
Der ønsker man i det mindste kun dø og helvede over en død genstand, end en person.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
6. mar. 2011 14:27
cnx (5) skrev:
så hellere en tråd om en gyselig sofa ingen gider have.
Der ønsker man i det mindste kun dø og helvede over en død genstand, end en person.

Jeg håber så sandelig ikke det er min sofa du hentyder til, for så bliver vi uvenner, kammerat!
Gravatar #7 - holmen
6. mar. 2011 14:37
#8 Jeg tror det er den jeg prøvede at sælge, han refererer til, men der er den unge mand også ude på tynd is, skulle jeg hilse og sige.
Gravatar #8 - MiniatureZeus
6. mar. 2011 14:42
holmen (7) skrev:
#8 Jeg tror det er den jeg prøvede at sælge, han refererer til, men der er den unge mand også ude på tynd is, skulle jeg hilse og sige.

Ja okay, den var (er?) fandeme også grim!

Ej, det´gas! Det er da en pæn og dejlig sofa, med masser af kærlighed (muligvis 'højre-hånds-typen', men alligevel kærlighed!) og spændstige fjedre!
Gravatar #9 - holmen
6. mar. 2011 14:43
#8 Lige præcis.

Kender du forresten nogen der vil sælge en chippet PS2'er?
Gravatar #10 - vandfarve
6. mar. 2011 14:46
holmen (7) skrev:

Åhhh... Det er gensynets glæde.
Gravatar #11 - meh
6. mar. 2011 14:47
Er i vandvittige netop de sofaer er jo en udsøgt formøjelighed for øjet.

Gravatar #12 - vandfarve
6. mar. 2011 14:48
holmen (9) skrev:
#8 Lige præcis.

Kender du forresten nogen der vil sælge en chippet PS2'er?

Jeg kender en, der er meget interesseret i at høre fra dig.
Gravatar #13 - MiniatureZeus
6. mar. 2011 14:48
Nej, hmm ikke lige umiddelbart. Og dog, har en kammerat som har en modificeret maskine med indbygget 500 gb harddisk, men tror ikke han bruger den mere.. Vil lige spørge ham i morgen, hvis du er interesseret.
Gravatar #14 - Daniel-Dane
6. mar. 2011 14:57
vandfarve (4) skrev:
nogen
Gravatar #15 - holmen
6. mar. 2011 15:01
#13 Kan man uploade spil fra en skive til disken og spille dem der fra? Eller er det kun til spil der er hentet fra playstation store eller hvad den hedder?
Gravatar #16 - holmen
6. mar. 2011 15:02
#14 mobber du ham ved at udstille ham, eller forsøger du at lære manden at fiske, fremfor at give ham en fisk?
Gravatar #17 - vandfarve
6. mar. 2011 15:08
holmen (16) skrev:
#14 mobber du ham ved at udstille ham, eller forsøger du at lære manden at fiske, fremfor at give ham en fisk?

Bare lad ham gøre det.

Han har ikke andet i livet, så det vil være synd at tage det fra hamnogen.
Gravatar #18 - Daniel-Dane
6. mar. 2011 15:10
holmen (16) skrev:
Sidste gang jeg forsøgte at lære ham at fiske, prøvede han at spise fiskestangen, så den mand lærer det aldrig.

Ergo mobber jeg ham.
Gravatar #19 - vandfarve
6. mar. 2011 15:14
Daniel-Dane (18) skrev:
Ergo mobber jeg ham.

This is relevant to my interests.
Gravatar #20 - Daniel-Dane
6. mar. 2011 15:15
Bare lad mig gøre det.

Jeg har ikke andet i livet, så det vil være synd at tage det fra mignogen.
Gravatar #21 - vandfarve
6. mar. 2011 15:16
Daniel-Dane (20) skrev:
Bare lad mig gøre det.

Jeg har ikke andet i livet, så det vil være synd at tage det fra mignogen.

SlettetBruger, er det dig?
Gravatar #22 - Daniel-Dane
6. mar. 2011 15:17
Jeg ser ikke sammenhængen.
Gravatar #23 - vandfarve
6. mar. 2011 15:19
Nå. Hvad handlede tråden egentlig om?
Gravatar #24 - Daniel-Dane
6. mar. 2011 15:21
Nå ja, newz.dk er et fedt sted og sådan noget.
Gravatar #25 - LinguaIgnota
6. mar. 2011 15:29
Jeg kan bedre lide patter.
Gravatar #26 - holmen
6. mar. 2011 15:32
For patter KLIK HER!
Gravatar #27 - MiniatureZeus
6. mar. 2011 16:21
holmen (15) skrev:
#13 Kan man uploade spil fra en skive til disken og spille dem der fra? Eller er det kun til spil der er hentet fra playstation store eller hvad den hedder?

Er der en playstation store til ps2?
Anyhow, så mener jeg at han downloader køber en masse spil fra interessante sider, så smider han disken i sin computer (er vidst en P-ATA disk eller noget i den stil), overfører dem, smider disken tilbage i PS2'eren, og så tror den man har disken i sat maskinen.
Gravatar #28 - BlackFalcon
6. mar. 2011 17:01
Jeg håber bare ikke OP havde troet tråden skulle have et langt liv med mange rosende ord til crew'et, for i bedste og hyggeligste Newz.dk-stil gik der kun 4 indlæg til den blev afsporet :D. Ligesom Komplet-computeren til blev til en tråd om tog!
Gravatar #29 - vandfarve
6. mar. 2011 20:41
BlackFalcon (28) skrev:
Jeg håber bare ikke OP havde troet tråden skulle have et langt liv med mange rosende ord til crew'et, for i bedste og hyggeligste Newz.dk-stil gik der kun 4 indlæg til den blev afsporet :D. Ligesom Komplet-computeren til blev til en tråd om tog!

Der er Sørens mig ikke nogen tog i denne tråd.
Gravatar #30 - GormDK
6. mar. 2011 20:59
BlackFalcon (28)Ligesom [url=/forum/koeb-salg/high-end-gamer-komplet-111091#new skrev:
Komplet-computeren[/url] til blev til en tråd om tog!

Jamen nu giver det hele jo meget bedre mening.
Jeg har set på den der tråd i forum-oversigten i (en uges tid?) nu, og tænkt, at det lød ikke særligt interessant med (endnu en) tråd om det nyeste smarteste hardware og nvidia vs amd og hvad ved jeg, men at det var da alligevel utroligt som folk bare blev ved og ved med at hjælpe spørgere. Men nu må jeg jo hellere kigge ind og se om der sker noget spændende.

edit: Og det blev jeg da godt nok lige straffet for med en kæmpe giga 'wall of quote', så nu smutter jeg da bare igen.
Gravatar #31 - Rainmeter
6. mar. 2011 21:26
GormDK (30) skrev:
Jeg har set på den der tråd i forum-oversigten i (en uges tid?) nu, og tænkt, at det lød ikke særligt interessant med (endnu en) tråd om det nyeste smarteste hardware og nvidia vs amd og hvad ved jeg, men at det var da alligevel utroligt som folk bare blev ved og ved med at hjælpe spørgere. Men nu må jeg jo hellere kigge ind og se om der sker noget spændende.

edit: Og det blev jeg da godt nok lige straffet for med en kæmpe giga 'wall of quote', så nu smutter jeg da bare igen.
Gravatar #32 - engfeh
6. mar. 2011 21:35
Rainmeter (31) skrev:
GormDK (30) skrev:

Sådan kan det jo gå når idioter ikke tænker over hvad de quoter...
Gravatar #33 - engfeh
6. mar. 2011 21:36
plz (32) skrev:
Rainmeter (31) skrev:
GormDK (30) skrev:

Sådan kan det jo gå når idioter ikke tænker over hvad de quoter...

Og så gjorde jeg det fandeme selv... Sorry, min fejl!
Gravatar #34 - GormDK
6. mar. 2011 21:49
Jeg vil lige sige, at den fejl kun kan have opstået da jeg klippede i det jeg ville quote, fordi den der "quote det du har markeret" funktion på newz ikke virkede.

Men i forhold til det officielle emne for tråde, vil jeg sige, at det er godt at i fik quote-systemet til at virke.
Gravatar #35 - Emil
7. mar. 2011 22:15
Jeg støtter op om, at både newz.dk og tog er super fedt.
Gravatar #36 - Daniel-Dane
8. mar. 2011 07:02
Igen med de referrer check!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login