mboost-dp1

Skumle reklamer

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
2. mar. 2008 16:22
Det her kan umuligt og under ingen omstændigheder retfærdiggøres!

Jeg er parat til at hoppe ud foran et godstog, hvis vi ser flere af den slags reklamer på Newz.dk.

O.o
Gravatar #2 - zionic
2. mar. 2008 16:38
Haha flere af dem :P
Gravatar #3 - helsinghof
2. mar. 2008 18:14
Jeg troede først det var Komputer for alle-reklamen du var sur over... Tænkte lige at du måtte være hardcore nerd hvis du blev stødt over reklamer for den slags newbie-stuff
Gravatar #4 - BurningShadow
2. mar. 2008 18:29

(Alt for) mange Newz brugere kunne lære noget, af at læse Komputer for Alle...
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
2. mar. 2008 21:51
Jeg var selv lidt overrasket over den der baby.dk reklame. Primært fordi de tager livecontent og bruger som reklamer på alle mulige sider.

Det tiltalte min indre lamer, men jeg modstod fristelsen.
Gravatar #6 - karga
3. mar. 2008 13:47
Haha pinligt som det end er, så kom jeg til at klikke på den reklame :P det virkede som et virvar af mærkelige udtalelser, så tænkte det var et provokerende forum af en art... ak nej.. lyserødt og snak om babyer (overså at baby.dk ikke bare var en tekst)
Gravatar #7 - NioBe
3. mar. 2008 13:50
JARH baby reklamer! Lige noget for mig! *HOOOOOOOST*
Hvor er artiklen "Sådan avler du børn" henne?!
Gravatar #8 - karga
3. mar. 2008 13:51
#7 hvad mere interessant er, hvor er artiklen "Sådan sælger du børn"?
Gravatar #9 - NioBe
3. mar. 2008 13:54
Hm... Du har fat i noget...
Gravatar #10 - MetteVoldum
3. mar. 2008 18:50
Hvor mange af Newz' bruger har børn, det var en idé til en afstemning. Selv om de er blevet bedre til at komme med nogle relevante afstemninger.

Freeway: dating, arto og babyer...
Gravatar #11 - Saxov
3. mar. 2008 19:06
#10, måske man skulle starte med en afstemning om hvormange der i virkeligheden har oplevet en person af det andet køn uden tøj på ? ;)
Gravatar #12 - Windcape
3. mar. 2008 19:30
Vent... det var ikke komputer-for-alle reklamen ?!?

Havde jeg ikke opdaget hvis i ikke havde skrevet det :p
Gravatar #13 - fidomuh
3. mar. 2008 20:06

Hov hov hov..
Smaa slag der Saxov.

Hvad med: "Hvor mange har oplevet en person af det andet koen IRL?" .... :D
Gravatar #14 - Saxov
3. mar. 2008 20:28
#13, nu antog jeg at de fleste herinde havde gået i en folkeskole, der ikke var kønssepereret...

Men fair nok.. :)
Gravatar #15 - MetteVoldum
3. mar. 2008 20:29
#13, MIG MIG MIG, men vent, gælder en blotter med, for ellers har jeg ikke :(

( ;) )
Gravatar #16 - voowkuv
8. jan. 2026 14:01
After a long streak of disappointing chats on other sites, I decided to check https://www.nastyhookups.com/hookup/chat-room.html because a friend mentioned it casually. From the moment I logged in, I met confident girls with gorgeous figures who weren’t shy about flirting or playful teasing. The conversations were open, honest, and sometimes spicy in a safe way. I could joke, flirt, and be honest about my desires without feeling awkward. By the end of the night, I realized this was easily the most fun I’d had in online dating in months.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login