mboost-dp1
Skumle reklamer
Det her kan umuligt og under ingen omstændigheder retfærdiggøres!
Jeg er parat til at hoppe ud foran et godstog, hvis vi ser flere af den slags reklamer på Newz.dk.
O.o
Jeg er parat til at hoppe ud foran et godstog, hvis vi ser flere af den slags reklamer på Newz.dk.
O.o
Jeg troede først det var Komputer for alle-reklamen du var sur over... Tænkte lige at du måtte være hardcore nerd hvis du blev stødt over reklamer for den slags newbie-stuff
Jeg var selv lidt overrasket over den der baby.dk reklame. Primært fordi de tager livecontent og bruger som reklamer på alle mulige sider.
Det tiltalte min indre lamer, men jeg modstod fristelsen.
Det tiltalte min indre lamer, men jeg modstod fristelsen.
Haha pinligt som det end er, så kom jeg til at klikke på den reklame :P det virkede som et virvar af mærkelige udtalelser, så tænkte det var et provokerende forum af en art... ak nej.. lyserødt og snak om babyer (overså at baby.dk ikke bare var en tekst)
Hvor mange af Newz' bruger har børn, det var en idé til en afstemning. Selv om de er blevet bedre til at komme med nogle relevante afstemninger.
Freeway: dating, arto og babyer...
Freeway: dating, arto og babyer...
After a long streak of disappointing chats on other sites, I decided to check https://www.nastyhookups.com/hookup/chat-room.html because a friend mentioned it casually. From the moment I logged in, I met confident girls with gorgeous figures who weren’t shy about flirting or playful teasing. The conversations were open, honest, and sometimes spicy in a safe way. I could joke, flirt, and be honest about my desires without feeling awkward. By the end of the night, I realized this was easily the most fun I’d had in online dating in months.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund