mboost-dp1
Spildatabasen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg har ventet et par måneder på at I selv fandt fejlen og rettede den, men da dette ikke er sket, så kan jeg da ikke undgå at undre mig over om hvorvidt det er mig der har problemet.
Om ikke andet så ser spildatabasen helt forkert ud hos mig. Det ligner fail i jeres css.
http://peecee.dk/upload/view/246876
Som det kan ses så bliver alle detaljer omkring spillet spyttet ud i en lang linje og ødelægger det meste af jeres design.
Om ikke andet så ser spildatabasen helt forkert ud hos mig. Det ligner fail i jeres css.
http://peecee.dk/upload/view/246876
Som det kan ses så bliver alle detaljer omkring spillet spyttet ud i en lang linje og ødelægger det meste af jeres design.
mazing (4) skrev:lol
Du har ikke ret til at skrive "lol" jo mindre han sagde at han brugte IE 6/7 for det er da SERIØST nogle nederen browsere at udvikle til.. IE 8 er ikke perfekt, men det er der ingen browsere der er!
@Kris: Er du sikker på at du ikke kører i IE7 rendermode? (Tjek ved at trykke F12 i IE)
reefermadness (15) skrev:I developer tools kan du kan se hvilket document mode din browser kører i
DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "DTD/xhtml1-strict.dtd">
Eller hvad er vi ude i? Du må lige bære lidt over med mig her, jeg aner ikke hvad det er du leder efter i min browser :P
Hehe det er i orden.. øverst oppe mod højre hjørne i developer tools står der noget ala
browser tilstand: internet explorer x dokument tilstand: internet explorer x
Hvor x selvfølgelig er et tal :)
reefermadness (17) skrev:Hehe det er i orden.. øverst oppe mod højre hjørne i developer tools står der noget ala
Document Mode: IE7 Standards.
Er det så godt eller? :P
#reefermadness
Det virkede, jeg takker :) Det får du lige et par informativ ratings for.
Men jeg forstår stadig ikke hvorfor det så som standard er sat til noget der ikke virker? Hvis jeg ikke havde fået din hjælp havde jeg da aldrig hverken gidet lede eller vidst hvor jeg skulle få lavet det om henne.
Det virkede, jeg takker :) Det får du lige et par informativ ratings for.
Men jeg forstår stadig ikke hvorfor det så som standard er sat til noget der ikke virker? Hvis jeg ikke havde fået din hjælp havde jeg da aldrig hverken gidet lede eller vidst hvor jeg skulle få lavet det om henne.
Kris (20) skrev:Men jeg forstår stadig ikke hvorfor det så som standard er sat til noget der ikke virker?
Det er bare sadan noget, der nogle gange sker ;-)
Det kan ske at du har valgt "Brug altid kompabilitets tilstand" da du opgraderede til IE8..
Nogle computer producenter er også så "flinke" at sætte IE7 som default document mode på fabriksnye maskiner... Spørg mig ikke hvorfor :-S
Nogle computer producenter er også så "flinke" at sætte IE7 som default document mode på fabriksnye maskiner... Spørg mig ikke hvorfor :-S
Her ser det fint nok ud, men jeg har lige set en anden mindre fejl. Når jeg ser oversigten over spil, ser det sådan her ud:
Problemer ligger i af under Udgiver, der står der bare et tal. Ser ud til at Besheda (sp?) Softworks har Id 44 i databasen :)
Titel Udgiver Udgivelsesdato
Skate 3 5 28-05-2010
LEGO Harry Potter: Years 1-4 171 28-05-2010
Alpha Protocol 7 28-05-2010
Pure Football 22 27-05-2010
Problemer ligger i af under Udgiver, der står der bare et tal. Ser ud til at Besheda (sp?) Softworks har Id 44 i databasen :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.