mboost-dp1

Spoiler funktion

Gå til bund
Gravatar #1 - didriksen86
29. okt. 2012 17:10
Hej..

Jeres søsterside har jo en spoiler funktion, hvorfor har newz ikke en sådan en?
Jeg synes det kunne være fedt, selvom det ikke er helt nødvendigt..
Gravatar #2 - BurningShadow
29. okt. 2012 17:33

Den har været der tidligere, men forsvandt under en af forringelserne forbedringerne af siden. Hvorfor, må guderne vide...

Der er dog mulighed for lidt forbedringer.
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. okt. 2012 18:24
[spoiler=Den er her da stadig?!]

[/spoiler]

- at jeg så ikke ved hvordan den præcist virker, er så mit jeres problem ^_^
Gravatar #4 - gramps
29. okt. 2012 18:28
Thoroughbreed (3) skrev:
[spoiler=Den er her da stadig?!]

[/spoiler]

- at jeg så ikke ved hvordan den præcist virker, er så mit jeres problem ^_^

Ifølge KnowYourNewz.dk, så er det kun på grund af Super Newz Enhancement Suite det kan bruges til noget. Ugen Super Newz Enhancement Suite virker funktionen ikke.
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. okt. 2012 18:39

Orly? Der kan man bare se ... My bad :)
Gravatar #6 - kasperd
29. okt. 2012 19:08
gramps (4) skrev:
Ugen Super Newz Enhancement Suite virker funktionen ikke.
Den er lige på grænsen mellem virker-ikke og virker-meget-meget-dårligt.

Det første den skal opfylde er at man ikke umiddelbart kan se indholdet af spoileren. Det kriterie er opfyldt. Man ser blot et link med teksten "Se spoiler >>".

Det andet den skal opfylde er at man kan se teksten, hvis man vil gøre en lille indsats for det. At klikke på linket syntes oplagt, men det eneste der sker ved at klikke på linket er at linket forsvinder. Man kan stadigvæk godt få spoileren at se. Jeg kender to metoder til det.

Den ene metode er at citere indlægget med spoileren. Så kan man se teksten i tekstfeltet. Den anden metode er at kigge på html koden, hvor teksten er sat ind i nogle ID attributter.

[spoiler=Hvorfor skriver man teksten i en attribut]når det ville være mere naturligt at skrive den mellem tags?[/spoiler]
Gravatar #7 - Daniel-Dane
30. okt. 2012 12:28
kasperd (6) skrev:
[spoiler=Hvorfor skriver man teksten i en attribut]når det ville være mere naturligt at skrive den mellem tags?[/spoiler]

Fordi SCA er retarderet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login