mboost-dp1

SSO?

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
19. okt. 2010 20:49
Er der planer om at lave samkøring af logins på jeres forskellige sites? Her tænker jeg mest på bilekspressen og newz.dk.
Gravatar #2 - vandfarve
19. okt. 2010 20:56
Synes du ikke, at det er slemt nok, at Terra hærger Newz? Vil du absolut have ham over på Datingz.dk og alle de andre undersider?
Gravatar #3 - XorpiZ
19. okt. 2010 20:59

Han får os andre til at se godt ud - så det ville da ikke være helt slemt!
Gravatar #4 - LinguaIgnota
19. okt. 2010 21:00
Din mor er en sso.

EDIT: Årh, slap af, kællinger - jeg misforstod jo bare spørgsmålet.
Gravatar #5 - vandfarve
19. okt. 2010 21:00
Point taken! Så kan det måske også være, at vi slipper for ham, selvom jeg vil savne ham i så fald...
Gravatar #6 - Mamad (moveax1ret)
19. okt. 2010 21:07
Hvis i laver Single Sign On er jeg sikker på at vi er flere der vil sætte pris på mulighed for at logge på med NemID
Gravatar #7 - hmn
20. okt. 2010 06:47
Jeg kigger så småt på at skifte alt login på alle sites ud med http://www.janrain.com/ og dermed på sigt også tilbyde sso

Hvis der er nogen der har gode erfaringer med andre systemer vil jeg selvfølgelig også gerne høre om det
Gravatar #8 - Mort
20. okt. 2010 06:53
Er OpenID ikke et single sign on system ?
Gravatar #9 - hmn
20. okt. 2010 07:43
Så vidt jeg ved mangler den del der ville gøre at man kun skulle authenticate en gang, så hvis man loggede ind på newz, så skulle man ikke også logge ind på filmz

Men jeg kan tage fejl, så hvis i har eksempler på hvordan man gør det vil jeg da hellere end gerne høre om det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login