mboost-dp1

System spam af post

Gå til bund
Gravatar #1 - Vandborg
31. maj 2010 09:59
Jeg har nu oplevet de sidste 3 nyheder i dag at dette skete

http://up-it.dk/dl/rqicu6/

Den spammer simpelthen den sidste post på en eller anden måde.. Tror det er når den bliver postet mens jeg læser også opdatere den selv kommentarene. Skete også flere gange for mig i går.

OSX Chrome 5.0.375.55
Gravatar #2 - milandt
31. maj 2010 10:01
System spam af post..

System spam..

.. af post..

..

Er det det der sker når Post Danmark lægger reklamer ind i et omslag og smider det i min postkasse selvom jeg er tilmeldt et nej tak til reklamer? Spam.. sat i system.. af post
Gravatar #3 - hmn
31. maj 2010 12:28
Er der andre der oplever dette, for jeg har ikke umiddelbart kunne genskabe den?
Gravatar #4 - Emil Melgaard
31. maj 2010 12:33
Jeg oplever det nogen gange, men det er ret sjældent og ret tilfældigt hvornår det sker.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
31. maj 2010 12:34
Det er vel nogenlunde samme fejl, som når man skriver et indlæg og den i samme øjeblik opdaterer.

Har du prøvet en anden browser?
Gravatar #6 - Systran
31. maj 2010 12:36
Jeez, jeg troede lige, der stod "Systran spam af post".

Jeg har altså ikke gjort noget!!!1
Gravatar #7 - vandfarve
31. maj 2010 16:10
hmn (3) skrev:
Er der andre der oplever dette, for jeg har ikke umiddelbart kunne genskabe den?

Få gange (<0,001?), men jeg trykker bare Opdater i browseren, og så er jeg en glad lille dreng igen.
Gravatar #8 - onetreehell
31. maj 2010 17:59
Det sker også nogle gange for mig. Nu er jeg ikke så skarp til javascript, men er det ikke noget med 'bare' at sætte et check om man allerede har den opdatering i dokumentet?
Gravatar #9 - Vandborg
31. maj 2010 18:38
Det er heller ikke noget jeg vil normalt brokke mig over sådan noget. Men nu har jeg oplevet det 5-6 gange de sidste 2 dage så ville bare lige nævne det :)
Gravatar #10 - praktikant muffe AKA pewbe
31. maj 2010 22:42
hmn (3) skrev:

Ja, men det er efterhånden meget længe siden.
Gravatar #11 - Coney
1. jun. 2010 06:43
Emil Melgaard (4) skrev:
Jeg oplever det nogen gange, men det er ret sjældent og ret tilfældigt hvornår det sker.

Jeg vil faktisk gå så langt som at sige at det slet ikke er tilfældigt når det sker:) Det kan godt være det føles sådan, men jeg garanterer at det ikke er tilfældet;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login