mboost-dp1
TID TIL EN NY AFSTEMNING
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hehe den har vi været igennem. XorpiZ vil være dybt uenig med dig og han har altid ret jo ;-)
Jamen lad os for sjov "antage" at det er såden (selvom det ikke er muligt) så kan jeg stadig ikke forstå de er uenige i dette. En afstemning har været der ALT for længe når man ikke engang kan diskuterer dens indhold mere. Tråden blev lukket for over en uge siden. Helt skørt.
Jamen lad os for sjov "antage" at det er såden (selvom det ikke er muligt) så kan jeg stadig ikke forstå de er uenige i dette. En afstemning har været der ALT for længe når man ikke engang kan diskuterer dens indhold mere. Tråden blev lukket for over en uge siden. Helt skørt.
lidt fun facts...
jeg har stemt på den nuværende afstemning MINDST 15 gange nu...
3-4 gange på arbejds pc'en
3-4 gange på bærbar
3-4 gange på gamer
3-4 gange på iPhone / iPad
såe... ved ikke engang om tallene kan bruges til noget.
jeg har stemt på den nuværende afstemning MINDST 15 gange nu...
3-4 gange på arbejds pc'en
3-4 gange på bærbar
3-4 gange på gamer
3-4 gange på iPhone / iPad
såe... ved ikke engang om tallene kan bruges til noget.
Jeps sådan er det. Jeg syntes de skulle lave det om så at afstemningen var for brugerer som er logget ind og så der kun må stemmes een gang.
Men den slags bliver næppe lavet om herinde. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår der sidst er lavet ændringer på dette site ud over reklamerne. Kan andre huske det?
Men den slags bliver næppe lavet om herinde. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår der sidst er lavet ændringer på dette site ud over reklamerne. Kan andre huske det?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.