mboost-dp1
uheldig karma?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg plejer at have god karma herinde, men i dag kunne jeg pludselig ikke vurdere et indlæg, så jeg tjekkede min karmalog og fandt følgende:
-2 Flest forum indlæg vurderet som Flamebait
+1 Vurderet mere end 75 % af andres indlæg positive
Og det er så her jeg bliver forvirret eftersom at jeg de sidste to måneder har 17 Neutrale indlæg og det er det.
I alt har jeg, 9 flamebaits, 8 irrellevant samt 3 gentagelser i den negative ende. Til sammenligning har jeg 202 neutrale, 76 relevante, 40 interessante, 37 sjove og 25 informative. Er der en venlig sjæl der vil forklare mig hvordan det kan blive til "Flest forum indlæg vurderet som Flamebait"
-2 Flest forum indlæg vurderet som Flamebait
+1 Vurderet mere end 75 % af andres indlæg positive
Og det er så her jeg bliver forvirret eftersom at jeg de sidste to måneder har 17 Neutrale indlæg og det er det.
I alt har jeg, 9 flamebaits, 8 irrellevant samt 3 gentagelser i den negative ende. Til sammenligning har jeg 202 neutrale, 76 relevante, 40 interessante, 37 sjove og 25 informative. Er der en venlig sjæl der vil forklare mig hvordan det kan blive til "Flest forum indlæg vurderet som Flamebait"
Norrah,
Det er sikkert fordi du engang har skrevet en artikel, og den så stadig giver +1 i karma.. Sådan er det med mig..
Men shh! Chris har glemt at rette det!
Det er sikkert fordi du engang har skrevet en artikel, og den så stadig giver +1 i karma.. Sådan er det med mig..
Men shh! Chris har glemt at rette det!
slemmebirk (7) skrev:[...]det ser ud til at Vandfarve havde ret[...]
Meh, det måtte jo ske på et tidspunkt. Smiley!
vandfarve (9) skrev:Nåååå... Er Lingualgnota blevet sur? Har Lingie brug for sin sutteklud og en tur op på skulderen? Schhh... Det skal nok gå.
Luk fissen.
LinguaIgnota (8) skrev:Meh, det måtte jo ske på et tidspunkt. Smiley!
Nå.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.