mboost-dp1
Var newz.dk nede i går?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hejsa,
Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget info på et evt. nedbrud, men faktum er, at jeg og mange andre ikke kunne tilgå newz.dk i går mellem 18 og 22 (ca.).
Det var umiddelbart et længerevarende nedbrud, og der kom bare en guru meditation fra en Varnish-service efter en timeout på 30-120 sek., så jeg kan ikke se, at det skulle være min ISP (TDC), der spillede mig/os et pus.
What gives?
Ingen status fra officiel side? (måske har jeg bare overset det)
// aviz
Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget info på et evt. nedbrud, men faktum er, at jeg og mange andre ikke kunne tilgå newz.dk i går mellem 18 og 22 (ca.).
Det var umiddelbart et længerevarende nedbrud, og der kom bare en guru meditation fra en Varnish-service efter en timeout på 30-120 sek., så jeg kan ikke se, at det skulle være min ISP (TDC), der spillede mig/os et pus.
What gives?
Ingen status fra officiel side? (måske har jeg bare overset det)
// aviz
Mort (7) skrev:Ja, om 9 måneder så ser vi konsekvensen, i form af et baby-boom...
Du får en "Sjov", men du skal huske to ting:
1) Der findes ikke kvinder på internettet (Og da internettet er hele nørdens verden, kan vi konkludere, at der ikke findes kvinder overhovedet)!
2) Nørder har ikke kærester (selv hvis de modsat ræsonnementet i #1 faktisk skulle eksistere)!
Ergo, vil der ikke komme noget babyboom om 9 måneder. Snarere et pænt eksamensbevis og en masse linux-servere, som blev sat op i kedsomheden over manglende kontakt med resten af verden i form af Newz.dk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.