mboost-dp1

Video på forsiden

Gå til bund
Gravatar #1 - Kris
14. okt. 2010 11:30
Nu er jeg måske en anelse besværlig. Men efter i lancerede IT-dialog er der begyndt at dukke video'er op på forsiden. Og ikke som det plejer, nemlig først når man klikker sig ind på nyheden.

Min computer på arbejdet bryder sig ikke specielt meget om det, så er det muligt at holde videoerne inde i nyheden, så man ikke er tvunget til at sidde og loade dem ind så snart man kommer ind på newz? :)

Bare en lille ting, men der må da være andre end mig som sidder på en møgspand ind i mellem.
Gravatar #2 - Emil
14. okt. 2010 22:52
Forsiden af IT-dialog mener du? Jeg kan ikke se, at det har været tilfældet med newz.dk-nyheder. Men det plejer nu også at være sådan, at nyhederne ligger i [full]-tagget, der gør, at man skal klikke sig ind - netop pga. sløve computere.
Gravatar #3 - BlackFalcon
14. okt. 2010 23:37
Jeg har vistnok krydset af under indstillinger at få nyheder fra alle sektioner i én og samme oversigt, såvidt jeg har forstået funktionen rigtig. Derfor vises nyheder fra IT-dialog også på newz.dk forsiden. Og ja, der ligger en "kæmpe" video om noget Citrix.

Jeg kan faktisk også bedst lide at video'en blot bliver omtalt, således oversigten holdes så kompakt som muligt.
Gravatar #4 - Kris
15. okt. 2010 06:25
Som BlackFalcon også skriver, så har jeg krydset hele baduljen af så det dukker op på forsiden. Havde jeg da glemt alt om.
Men stadig synes jeg det ikke er helt så rart at få video'erne frem allerede på forsiden(selvom det kun er IT-dialog forsiden for de fleste). :)
Gravatar #5 - Emil
15. okt. 2010 07:23
Kris (4) skrev:
(selvom det kun er IT-dialog forsiden for de fleste)

Hmm.... jeg kan umiddelbart kun finde én... kan du sige mig, hvor de andre er, så jeg evt. kan se, hvorfor der skulle være video på forsiden ved dem?
Gravatar #6 - Kris
15. okt. 2010 07:36
Emil (5) skrev:
Hmm.... jeg kan umiddelbart kun finde én... kan du sige mig, hvor de andre er, så jeg evt. kan se, hvorfor der skulle være video på forsiden ved dem?

Nej, det kan jeg ikke. For hver eneste gang jeg går ind på IT-dialog så får jeg fejl på siden og kan hverken det ene eller det andet.

Men det var Citrix videoen der til at starte med fik min browser til at crashe og jeg gik ud fra at når I var startet med én af slagsen, så ville der komme flere. Og så ville jeg så men bare gøre opmærksom på at det ikke var hensynsmæssigt i forhold til os med sløve computere.
Gravatar #7 - BlackFalcon
15. okt. 2010 08:24
Hvis min hukommelse ikke svigter, mindes jeg at have set nogle video'er fra RailGun indenfor de senste 0-3 måneder. Det er set før, men jeg kan ikke lige komme det nærmere nu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login