mboost-dp1
Virkeligt Newz ... Nu igen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
... det ender jo med at blive et meme her på Newz. Irriterende popupreklamer som er noget nær umulige at lukke på mobiltelefoner.
Hvorfor lytter I ikke til jeres brugere? Det tager jo kun 5 minutter at sætte de par linier kode ind, så mobile browsers bliver detekteret, og popupreklamerne bliver skjult.
Take your self togetherHansi Newz!
Hvorfor lytter I ikke til jeres brugere? Det tager jo kun 5 minutter at sætte de par linier kode ind, så mobile browsers bliver detekteret, og popupreklamerne bliver skjult.
Take your self together
Bruger ikke newz fra telefonen.
Men lad os da boykotte siden resten af måneden.
Jeg var engang den mest aktive bruger, Newz, fuck jer!
Men lad os da boykotte siden resten af måneden.
Jeg var engang den mest aktive bruger, Newz, fuck jer!
En ASUS Memo Pad: http://www.asusnordic.com/pad-dk/asus-memo-pad%E2%...
Jeg brugte 15 minutter på min Lumia 520 på at finde ud af det samme. Når man endelig fik zoomet nok ind til at ramme krydset, så ramte man altid et andet link på vej ud igen.
For andre i samme situation, her #1 gengivet frit fra min hukommelse:
Jeg brugte 15 minutter på min Lumia 520 på at finde ud af det samme. Når man endelig fik zoomet nok ind til at ramme krydset, så ramte man altid et andet link på vej ud igen.
For andre i samme situation, her #1 gengivet frit fra min hukommelse:
PHP-Expert Thoroughbreed skrev:
... det ender jo med at blive et meme her på Newz. Irriterende popupreklamer som er noget nær umulige at lukke på mobiltelefoner.
Take your self together Hansi Newz!
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=SNES#Obligatoriske_rettelser.2F.C3.A6ndringer_og_tilf.C3.B8jelser skrev:Opdateringshistorik
2.2.3
UrlToImg laver nu også URL'er til billeder, selvom filendelsen (fx '.jpg') efterfølges af query string (alt efter spørgsmålstegn).
2.2.2
UrlToImg escaper nu dobbelt citationstegn (").
Link forkortes nu efter endt redigering (rettelse), som de plejer at blive, når siden hentes.
Pop-up-spam fjernes.
Datostempler har nu ugedag.
Har newz.dk rent faktisk lavet en opdatering som gør at SNES ikke kan fjerne reklamen? Jeg synes da det virkede sidste gang.
Amatøragtigt...
Newz er røget på den liste over side hvor jeg bruger addblocker, og den liste er relativt kort (11 sider), lige netop fordi jeg synes man skal bide i æblet når det kommer til reklame.
Hvis altså de gøres ordentligt og med respekt for brugeren.
Det kan newz ikke formå, så addblock it is.
Newz er røget på den liste over side hvor jeg bruger addblocker, og den liste er relativt kort (11 sider), lige netop fordi jeg synes man skal bide i æblet når det kommer til reklame.
Hvis altså de gøres ordentligt og med respekt for brugeren.
Det kan newz ikke formå, så addblock it is.
#2 God ide....... Gør jeg også......... C U til januar........
Jeg reloadede, og den kom sgu igen, hvilket gjorde det temmeligt svært at komme her ind på forum'et, eftersom den jo skjuler hele navigationen. Men det lykkedes mig til sidst at hacke mig udenom.
Ads er en fin ting, sålænge de ikke blokerer for selve indholdet, men det her er sgu ikke i orden, hvis det altså er meningen at man skal kunne læse de øverste par nyheder?
Edit: Her nogle minutter senere er den omsider gået væk. Jeg vil jo helst ikke begynde at skulle fyre ad-block på, for hvordan skal newz så tjene penge til driften?
Ads er en fin ting, sålænge de ikke blokerer for selve indholdet, men det her er sgu ikke i orden, hvis det altså er meningen at man skal kunne læse de øverste par nyheder?
Edit: Her nogle minutter senere er den omsider gået væk. Jeg vil jo helst ikke begynde at skulle fyre ad-block på, for hvordan skal newz så tjene penge til driften?
tentakkelmonster (17) skrev:newz så tjene penge til driften?
igennem os andre som ikke bruger ad.block, fyr du nu bare skidtet på ^^
Med denne feature på Chrome i Android, så synes jeg ikke at den er specielt svær at ramme.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/Screen...
Selv hvis man ikke rammer 100%, så bliver der forstørret og man kan let trykke på krydset.
Selv hvis man ikke rammer 100%, så bliver der forstørret og man kan let trykke på krydset.
IT-ekspert Yvossen (19) skrev:Med denne feature på Chrome i Android, så synes jeg ikke at den er specielt svær at ramme.
yep de har gjort nemmere at ramme logud....
IT-ekspert Yvossen (29) skrev:Så blev der installeret ABP på telefonentelefonen, det virker nu ganske godt.
Fedt! Hvilken model telefontelefon har du så?
SNES CSS to the rescue...
http://myplace.dk/newz.dk-noads.css <-- indsæt det i jeres indstillinger under custom CSS.. + installer Adblock Plus...
Fuck newz og deres fucking helsides reklamer.
http://myplace.dk/newz.dk-noads.css <-- indsæt det i jeres indstillinger under custom CSS.. + installer Adblock Plus...
Fuck newz og deres fucking helsides reklamer.
Så er det blevet besluttet, at vi helt skrotter det "gamle" bannersystem, til fordel for et nyt og bedre.
Derfor er dette overlay nu blevet tilrettet, således at det IKKE vises på mobil-enheder (hvor det p.t. er så småt at man ikke kan ramme krydset). Derudover kører vi stadig med en frekvens 2 per session per 24 timer.
Her og nu er løsningen, at vi stadig "kører ind over" det "gamle" bannersystem med tags fra det nye - men at vi selvfølgelig får skiftet tags ud direkte i koden, så vi fremover kører udelukkende i det nye.
Vi beklager de gener som dette overlay har medført, og håber med det nye - og langt dyrere - bannersystem, at vi fremover undgår lignende tilfælde.
Glædelig jul til jer alle :o)
Derfor er dette overlay nu blevet tilrettet, således at det IKKE vises på mobil-enheder (hvor det p.t. er så småt at man ikke kan ramme krydset). Derudover kører vi stadig med en frekvens 2 per session per 24 timer.
Her og nu er løsningen, at vi stadig "kører ind over" det "gamle" bannersystem med tags fra det nye - men at vi selvfølgelig får skiftet tags ud direkte i koden, så vi fremover kører udelukkende i det nye.
Vi beklager de gener som dette overlay har medført, og håber med det nye - og langt dyrere - bannersystem, at vi fremover undgår lignende tilfælde.
Glædelig jul til jer alle :o)
Merry fucking christmas!
johnny_newz (35) skrev:det nye - og langt dyrere - bannersystem
Vi har jo længe sagt at vi gerne ville betale et par kroner for det -.-'
Jeg whitelister - forsigtigt - newz fra ABP, men oplever jeg nogen form for problemer med reklamer igen, bliver det fjernet fra whitelisten med det samme.
Jeg whitelister - forsigtigt - newz fra ABP, men oplever jeg nogen form for problemer med reklamer igen, bliver det fjernet fra whitelisten med det samme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.