mboost-dp1
Yderligere information under yderligere information?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Var det ikke en (god) idé at putte noget yderligere Yderligere information under yderligere information, på indlæg?
Jeg tænker at det i sær kunne være interessant at vide følgende når man klikker på knappen (ud over rating)
- Samlet karma-niveau
- Samlet antal indlæg
- Medlem siden ...
I sær de to sidste bliver tit brugt som argumentation for, hvor troværdig en sælger er, og så kan man jo ligeså godt gøre det nemmere at finde informationen!
Jeg tænker at det i sær kunne være interessant at vide følgende når man klikker på knappen (ud over rating)
- Samlet karma-niveau
- Samlet antal indlæg
- Medlem siden ...
I sær de to sidste bliver tit brugt som argumentation for, hvor troværdig en sælger er, og så kan man jo ligeså godt gøre det nemmere at finde informationen!
#1 Det eneste den gør er at vise info om de ratings der er givet til et indlæg, så det vil ikke rigtigt være det rigtige sted at smide dne information.
Ud over det er jeg igang med et nyt login system som bliver fælles for alle vores sites, så der bliver nok ikke kigget på det lige foreløbig
Ud over det er jeg igang med et nyt login system som bliver fælles for alle vores sites, så der bliver nok ikke kigget på det lige foreløbig
hmn (4) skrev:#1 Det eneste den gør er at vise info om de ratings der er givet til et indlæg, så det vil ikke rigtigt være det rigtige sted at smide dne information.
Det behøver jo ikke stå under der, det kunne også være noget mouseover ved billedet eller lign. Det er bare lidt spøjst, at man kalder det yderligere information, når det kun handler om ratings.. Hvorfor så ikke bare kalde det Middelværdi info? Eller "Hvem har stemt på spasseren?"
vandfarve (2) skrev:Samt hvorvidt man er eller ikke er ven med MiniKaj.
Sammenligner du Mini med mig... eller mig med Mini?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.