mboost-dp1
Yoyo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg er mega glad for du har oprettet den her tråd, fordi jeg skulle selv til det!
For 5 timer ca. kunne jeg ikke komme ind på siden... og det havde jeg også problemer med for ikke så længe siden igen.
Jeg har Telenor... alle andre sider virkede perfekt.
(dvs. mine p0rn downloads stadig arbejder på fuld 'knald'...)
Jeg er mega glad for du har oprettet den her tråd, fordi jeg skulle selv til det!
For 5 timer ca. kunne jeg ikke komme ind på siden... og det havde jeg også problemer med for ikke så længe siden igen.
Jeg har Telenor... alle andre sider virkede perfekt.
(dvs. mine p0rn downloads stadig arbejder på fuld 'knald'...)
Jeg har ligeså haft problemer over de sidste par dage...
Hver gang har http://downforeveryoneorjustme.com/ givet mig ret i at det ikke kun er mig...
Nå ja.. Bruger noget beboerforeningspis.. Kan ikke huske hvem lige pt...
Hver gang har http://downforeveryoneorjustme.com/ givet mig ret i at det ikke kun er mig...
Nå ja.. Bruger noget beboerforeningspis.. Kan ikke huske hvem lige pt...
No offence, men at bruge speedtest som argument for, at ens "internet virker fint" virker lidt noobie. :PWindcape (4) skrev:Siden har også været nede for mig. Specielt de sidste 24 timer.
Og mit internet virker glimrende
Men at tro at det er ens ISP der er problemet, når det rapporteres fra mange forskellige steder er ikke?
Men at tro at det er ens ISP der er problemet, når det rapporteres fra mange forskellige steder er ikke?
Det kunne først stryges af listen, efter det faktisk blev påvist, at problemet var det samme hos flere, uafhængige ISP'er.Jakob Jakobsen (14) skrev:#13
Det var sådan lidt halv-ironisk.Magten (15) skrev:Tilgengæld er det en god penis extension at vise de hastigheder :p
Vi har 4mbit, men hastigheden har været omkring 80mbit hele weekenden. Så min forbindelse har været "broken" på den gode måde.
(Derudover viser det navnet på min ISP)
vi har haft problemet næsten 14 dage, og det er sket med ca 2-3 dages mellemrum og været nede i en times tid
vi er nu blevet flyttet over på et andet cluster, så forhåbentlig løser det problemerne
og nej vi skifter ikke bare hosting udbyder, det er et relativt stort projekt, så hvis vi skulle komme ud i det skal det være fordi problemerne bliver ved med at fortsætte og vi ikke har tiltro til at det bliver løst.
vi er nu blevet flyttet over på et andet cluster, så forhåbentlig løser det problemerne
og nej vi skifter ikke bare hosting udbyder, det er et relativt stort projekt, så hvis vi skulle komme ud i det skal det være fordi problemerne bliver ved med at fortsætte og vi ikke har tiltro til at det bliver løst.
Jakob Jakobsen (32) skrev:#31
Lav en tilføjelse i kontrakten.
For hver times nedetid, får i½ års leje gratis.500.000.000 kroner!
fixed.
Hvis man bare kan lave tilføjelser til kontrakten, så kan man lige så godt gøre det ordentligt!
#34: Ironisk nok tvivler jeg på at one.com har haft lige så meget nedetid som newz.dk har haft de sidste par uger.
#35: Det er nok ikke lige DET i skal sige offentligt, når i burde lynche og/eller genforhandle jeres aftaler med jeres horrible hosting provider.
Så large som i er over for disse problemer kan man jo kun foranledes til at tro at i har økonomiske interesser i at blive hos vps.net.
Ny poll: Hvor meget tjener newz.dk på deres nedetid? :P
#35: Det er nok ikke lige DET i skal sige offentligt, når i burde lynche og/eller genforhandle jeres aftaler med jeres horrible hosting provider.
Så large som i er over for disse problemer kan man jo kun foranledes til at tro at i har økonomiske interesser i at blive hos vps.net.
Ny poll: Hvor meget tjener newz.dk på deres nedetid? :P
#37: Interessant. Så kan man kun undre sig over hvordan man kan vælge en hosting provider der ikke har nosser nok til at lade gamle driftsinformationer liggende online:
http://wwi.dk/Driftstatus-20367.htm
http://wwi.dk/Driftstatus-20367.htm
Sådan skal det være og lyde, min dreng. Nu går jeg i seng!Magten (40) skrev:Nu bliver jeg helt i tvivl...
Var der ikke noget med, at newz.dk skiftede tilbage, da de fik et godt tilbud af vps.net?
Var der ikke noget med, at newz.dk skiftede tilbage, da de fik et godt tilbud af vps.net?
#45+46: Der er ikke meget detektiv over jer
$ host newz.dk
newz.dk has address 193.169.74.10
$ whois 193.169.74.10
[..]
inetnum: 193.169.74.0 - 193.169.75.255
netname: WWI-NET
descr: WWI A/S
[..]
Så WWI, nu hvor vi ikke har kunnet forbinde til newz.dk.
$ host newz.dk
newz.dk has address 193.169.74.10
$ whois 193.169.74.10
[..]
inetnum: 193.169.74.0 - 193.169.75.255
netname: WWI-NET
descr: WWI A/S
[..]
Så WWI, nu hvor vi ikke har kunnet forbinde til newz.dk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.