mboost-dp1
MSN Messenger 7.5 censurer på en kikset måde
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Fandt lige ud af at den nyeste MSN Messenger tilsyneladende filtrerer/censurerer alle beskeder indeholdende fx .scr og .pif.
Hensigten er jo sikkert fin nok med at beskytte mod virus, men det er temmelig dårligt implementeret. Jeg opdagede det ved at linket www.scrolllock.nl ikke blev sendt og modtaget. Og det samme må vel så være gældende for domæner der starter på pif og der er muligvis andre filtyper den vil beskytte imod.
Er det ikke en temmelig tumpet måde at forsøge at beskytte folk mod vira på?
Hensigten er jo sikkert fin nok med at beskytte mod virus, men det er temmelig dårligt implementeret. Jeg opdagede det ved at linket www.scrolllock.nl ikke blev sendt og modtaget. Og det samme må vel så være gældende for domæner der starter på pif og der er muligvis andre filtyper den vil beskytte imod.
Er det ikke en temmelig tumpet måde at forsøge at beskytte folk mod vira på?
7.0 har en deeejlig 'feature' med at den oversætter ens lokale IP til den globale ip hvis du sender den i en besked.
Jeg var ved at gå helt kold på min roommate over at han hele tiden skrev den globale ip indtil jeg gik ind til ham og så hvad fanden der skete.. :o
Edit: Men det er da en griner nok side :D
Jeg var ved at gå helt kold på min roommate over at han hele tiden skrev den globale ip indtil jeg gik ind til ham og så hvad fanden der skete.. :o
Edit: Men det er da en griner nok side :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.