mboost-dp1
Se gratis film på nettet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa,
Er der et sted, hvor man kan se gratis film ?
Har prøvet hulu.com, men da vi sidder på en proxy, kan jeg ikke bruge hotspot shield :(
/Daniel
Er der et sted, hvor man kan se gratis film ?
Har prøvet hulu.com, men da vi sidder på en proxy, kan jeg ikke bruge hotspot shield :(
/Daniel
Det har alt sammen været en stor omgang stinkende bæ, siden stage6 lukkede.
Øv, stage6, alle de tusindvis af hjemmesider, der er totalt ligegyldige og irriterende, hvorfor forsvandt de ikke.
Øv, stage6, alle de tusindvis af hjemmesider, der er totalt ligegyldige og irriterende, hvorfor forsvandt de ikke.
Jeg troede ikke det var velset at bede om hjælp til foretagender der involverede ulovligheder herinde?
Og de hjemmesider, der viser filmene krænker vel nogle rettigheder (hvilket er ulovligt?).
Om du som bruger af siden foretager dig noget ulovligt ved jeg så ikke.
Ikke fordi jeg har noget i mod den her tråd (overhovedet).
EDIT: Det ser ud som om, tingene på Hulu.com er i orden, men det må kun bruges af borger i US.
On Topic så er der jo også joost (lavet af bla Janus Friis) som minder lidt om Hulu - det er "fjersyn på computeren", men jeg tror ikke man kan se så mange rigtige film.
Og de hjemmesider, der viser filmene krænker vel nogle rettigheder (hvilket er ulovligt?).
Om du som bruger af siden foretager dig noget ulovligt ved jeg så ikke.
Ikke fordi jeg har noget i mod den her tråd (overhovedet).
EDIT: Det ser ud som om, tingene på Hulu.com er i orden, men det må kun bruges af borger i US.
On Topic så er der jo også joost (lavet af bla Janus Friis) som minder lidt om Hulu - det er "fjersyn på computeren", men jeg tror ikke man kan se så mange rigtige film.
www.watch-movies.net
www.movie6.net
Ikke altid ret god kvalitet, men jeg vil tro man er heldig halvdelen af gangene, hvor filmen kan ses ordentligt. Nogle link er til megavideo, hvor man desværre kun må se 72 min gratis, hvorefter man skal vente en time for endnu 72 min.
www.movie6.net
Ikke altid ret god kvalitet, men jeg vil tro man er heldig halvdelen af gangene, hvor filmen kan ses ordentligt. Nogle link er til megavideo, hvor man desværre kun må se 72 min gratis, hvorefter man skal vente en time for endnu 72 min.
holmen (7) skrev:#6 Det er svjv ikke ulovligt at se film der bliver streamt ulovligt, det er kun ulovligt hvis du gemmer dem på din harddisk.
Jeg kan godt huske diskussionen fra sidst, men jeg synes bare stadig, at det er morsomt. Når man streamer gemmer man også data på sin disk, og det tager ikke mange sekunder at tilgå dem, selv når browseren lukkes ned.
Det er vist hverken lovligt eller ulovligt, så vidt jeg kan se.
Yderligere troede jeg også at det var delingen, man blev dømt på, og det er vist nærmere der den ligger.
Yderligere troede jeg også at det var delingen, man blev dømt på, og det er vist nærmere der den ligger.
Som bruger ved man alligevel ikke om det noget bliver streamet med eller uden tilladelse, så der kan man heldigvis bruge reglerne om god tro og alt det der juridiske pladder.
Det er jo så ligegyldigt om det er lovligt for dig, da sider der ikke har streaming tilladelse tydeligvis lader dig streame ulovligt.
Og hvis de havde, tog det nok penge for det.
Hvad der er mere interassant, er at der faktisk ikke er nogen som helst seriøse steder der tilbyder høj kvalitets streaming for betaling... F.eks. TV2 Sputnik er nok det værste bras jeg har benyttet, mange til lavkvalitets kode skal man lede længe efter.
Filmindustrien skal lige lære at det er nemmere at streame en film kl. 22 om aftenen, end at tage ned i blockbuster.
Anyway, jeg benytter http://watch-movies.net/ der ligesom de andre sider også bare er links til hosting.
Det er typisk disse sider som har film:
todou (asiatisk)
youku (asiatisk)
megavideo (engelsk)
De 2 asiatisk mirrors er elendige og lagger often så meget du ikke kan se film på dem fra Europa.
megavideo er ret god, men har en begræsning så du skal betale for at se ulovlige film. De sletter også film per. henvendelse, så det er sjældent så mange rigtige spillefilm.
De asiatiske mirrors er dog typis ret ligeglade.
Og hvis de havde, tog det nok penge for det.
Hvad der er mere interassant, er at der faktisk ikke er nogen som helst seriøse steder der tilbyder høj kvalitets streaming for betaling... F.eks. TV2 Sputnik er nok det værste bras jeg har benyttet, mange til lavkvalitets kode skal man lede længe efter.
Filmindustrien skal lige lære at det er nemmere at streame en film kl. 22 om aftenen, end at tage ned i blockbuster.
Anyway, jeg benytter http://watch-movies.net/ der ligesom de andre sider også bare er links til hosting.
Det er typisk disse sider som har film:
todou (asiatisk)
youku (asiatisk)
megavideo (engelsk)
De 2 asiatisk mirrors er elendige og lagger often så meget du ikke kan se film på dem fra Europa.
megavideo er ret god, men har en begræsning så du skal betale for at se ulovlige film. De sletter også film per. henvendelse, så det er sjældent så mange rigtige spillefilm.
De asiatiske mirrors er dog typis ret ligeglade.
#13 Well, der er jo amerikanske, reklamefinansierede Hulu, selvfølgelig ikke noget vi har adgang til, men eksempel på at det godt kan lade sig gøre.
Hulu.com virker perfekt herhjemme og vuze virker på vores skole :)
Men ninjavideo.net ser ret interessant ud, så det skal jeg da lige have kigget igennem...
Men ninjavideo.net ser ret interessant ud, så det skal jeg da lige have kigget igennem...
#18 Nej, igennem en ven som bor i usa...
HotSpot Shield virker ikke specielt godt, da man skal reconnecte, hver gang kablet ryger ud (hvilket det gør konstant) og man så skal reloade hulu.com, og starte forfra med at se reklamer...
HotSpot Shield virker ikke specielt godt, da man skal reconnecte, hver gang kablet ryger ud (hvilket det gør konstant) og man så skal reloade hulu.com, og starte forfra med at se reklamer...
#19 Okay, så Hulu virker ikke perfekt herhjemme, det virker perfekt for dig.
natterjack (20) skrev:#19 Okay, så Hulu virker ikke perfekt herhjemme, det virker perfekt for dig.
Ved ikke om det virker perfekt, der er meget ventetid, men det kan da bruges..
Dog fandt jeg ud af igår, at ninjavideo er virkelig langsomt, men kan godt være jeg bare var uheldig...
17#den er rigtig nice, bare husk at åben betahelper'en... Har du prøvet at køre vuze over hidemyass.com? Har ikke oplevet ikke at kunne komme på nogle sider over den!
MiniatureZeus (21) skrev:Ved ikke om det virker perfekt, der er meget ventetid, men det kan da bruges..
MiniatureZeus (17) skrev:Hulu.com virker perfekt herhjemme og vuze virker på vores skole :)
??
natterjack (24) skrev:MiniatureZeus (17) skrev:Hulu.com virker perfekt herhjemme og vuze virker på vores skole :)
??
Ja, perfekt defineret som: Man kan se de videoer man vil, man skal bare væbne sig med tålmodighed, men nu sidder jeg også kun på 2mbit linje, som virkelig sucks, så kan selvfølgelig have noget med det at gøre..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.