mboost-dp1
14 dages gratis Star Wars: Galaxies
Star Wars: Galaxies har nu været ude i snart et år, og nu har SOE (Sony Online Entertainment) i samarbejde med Fileplanet udgivet en 14 dages prøveversion af spillet.
Der er dog visse ting man ikke kan. Fx er det ikke muligt at være i besidelse af mere end 50.000 credits, eller eje huse.
Prøveversionen fylder 2 GB og kræver man laver en gratis account hos GameSpy/Fileplanet.
Her kan det hentes.
Nyheden blev afvist så det her er bare c/p.
Der er dog visse ting man ikke kan. Fx er det ikke muligt at være i besidelse af mere end 50.000 credits, eller eje huse.
Prøveversionen fylder 2 GB og kræver man laver en gratis account hos GameSpy/Fileplanet.
Her kan det hentes.
Nyheden blev afvist så det her er bare c/p.
De score mange penge på tricket. Det der sker er at sony (eller hvem der nu står bag) ligger denne "trial version" ud på nettet. Den køre gratis i 14 dage, og efter de er gået betaler langt de fleste de 70 kroner om måneden for at spille videre. De fleste personer der downloader starwars kender godt spillet, men vil ikke betale de 500-600 kroner som en account koster.
Her får de den gratis sony har ikke mistet penge, da de i forvejen ikke tjæner det store på at sælge spillet, jeg tror at det er mindre end hvad de tjæner på en måneds abbonement.
Samtidig har de fået nye spillere der ellers ikke ville prøve spillet, som køber alle opdateringerne der følger senere.
Tricket blev så vidt jeg ved første gang prøvet på DAOC hvor det var en kæmpe succes, så jeg kan godt forstå at de laver den gratis download!
Her får de den gratis sony har ikke mistet penge, da de i forvejen ikke tjæner det store på at sælge spillet, jeg tror at det er mindre end hvad de tjæner på en måneds abbonement.
Samtidig har de fået nye spillere der ellers ikke ville prøve spillet, som køber alle opdateringerne der følger senere.
Tricket blev så vidt jeg ved første gang prøvet på DAOC hvor det var en kæmpe succes, så jeg kan godt forstå at de laver den gratis download!
Da man godt kan gå ud fra der er folk hele tiden henter filen vil den også hele tiden blive delt. Det gør sådan set ikke så meget at folk ikke lader den stå og seede, så længe hovedserverne gør det. På den måde deler alle dem der downloader ud af deres upload samtidigt og alle er glade...
Da man godt kan gå ud fra der er folk hele tiden henter filen vil den også hele tiden blive delt. Det gør sådan set ikke så meget at folk ikke lader den stå og seede, så længe hovedserverne gør det. På den måde deler alle dem der downloader ud af deres upload samtidigt og alle er glade...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund