mboost-dp1
A Sudden Move: One developer’s journey from C# to JavaScript
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg synes det var en meget intetsigende artikel. Manden beskriver basalt set bare at javascript er cross-platform og kan bruge 3rd party libraries og derfor bør det være noget enhver udvikler kender.
Jeg synes han mangler at fortælle på hvilke punkter javascript er anderledes end C#, hvad man kan i forhold til C# og hvad man ikke kan.
Mine egne erfaringer med javascript er at det er et primitivt sprog, som ikke egner sig til større projekter. Derimod egner det sig fint til almindelig websider, da kompleksiteten der ikke er specielt høj.
Jeg så hellere at C# blev et cross-platform scripting sprog, som også virkede i alle browsers, end at javascript blev til et client-side sprog som også virkede til at skrive apps til Windows 8.
Jeg synes han mangler at fortælle på hvilke punkter javascript er anderledes end C#, hvad man kan i forhold til C# og hvad man ikke kan.
Mine egne erfaringer med javascript er at det er et primitivt sprog, som ikke egner sig til større projekter. Derimod egner det sig fint til almindelig websider, da kompleksiteten der ikke er specielt høj.
Jeg så hellere at C# blev et cross-platform scripting sprog, som også virkede i alle browsers, end at javascript blev til et client-side sprog som også virkede til at skrive apps til Windows 8.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.