mboost-dp1
A-VM: USA 2 - 5 Danmark
hehe ja! Jeg knak en træ-mede i min sofa da jeg hoppede i den :D Den er blevet lapet med strips nu :)
Jeg er enormt spændt på kampen mod Rusland i aften :O
Jeg er enormt spændt på kampen mod Rusland i aften :O
"After the final buzzer, hundreds of boisterous, flag-waving Danish fans celebrated the triumph in the stands at the Tampere Ice Hall, the oldest hockey facility in Finland. Some of them cried."
From sports ill.
Det er fanme smukt:')
Cananda og Sverige kan bare komme an...Ehm...:)
From sports ill.
Det er fanme smukt:')
Cananda og Sverige kan bare komme an...Ehm...:)
Ih ja ... stoooor sejr. Synes at huske, at USAs træner måtte gå forgæves ved omkring 100 spillere, før han kunne stille med et hold. Skal vi ikke gætte på, at det ikke er det bedste hold, USA er stillet med?
Nej men det er jo nok fordi der er liga kampe derhjemme og det er ved de afslutende... Men en sejr synes jeg nu stadig det er...
#9 Hektor
Jo, du har helt ret, det var ikke det bedste hold USA stillede med. OG HVAD SÅ !?
Det kommer da ikke kun an på hvilke spillere der er på banen, tværtimod, det er mindst lige så meget baglandet. At USA's spillere ikke ville stille op for deres fædreland gør ikke vores sejre mindre flot overhovedet.
Da den afgørende dag kom, var vi det bedste hold på banen. Og det er det der tæller. Uanset hvilke spillere USA har skøjtende rundt derhjemme, så er vores landshold lige nu det bedste.
Jo, du har helt ret, det var ikke det bedste hold USA stillede med. OG HVAD SÅ !?
Det kommer da ikke kun an på hvilke spillere der er på banen, tværtimod, det er mindst lige så meget baglandet. At USA's spillere ikke ville stille op for deres fædreland gør ikke vores sejre mindre flot overhovedet.
Da den afgørende dag kom, var vi det bedste hold på banen. Og det er det der tæller. Uanset hvilke spillere USA har skøjtende rundt derhjemme, så er vores landshold lige nu det bedste.
#11 L.H.:
Ja - det danske landshold er bedre end USAs ... det gør det bare ikke til en stor sejr.
Teoretisk set kunne USA tørre røv med Danmark. Praktisk set stillede de med et dårligt hold.
Teoretisk set ville jeg blive slået ned efter 3 sekunder i en boksekamp mod Mike Tyson. Hvis han skulle bokse med begge hænder bundet bag ryggen, ville det praktiske udfald være en del anderledes. Men det ville ikke gøre det til en stor sejr, hvis jeg vandt.
Hvis Danmark havde vundet over Rusland, havde det været en stor sejr.
Ja - det danske landshold er bedre end USAs ... det gør det bare ikke til en stor sejr.
Teoretisk set kunne USA tørre røv med Danmark. Praktisk set stillede de med et dårligt hold.
Teoretisk set ville jeg blive slået ned efter 3 sekunder i en boksekamp mod Mike Tyson. Hvis han skulle bokse med begge hænder bundet bag ryggen, ville det praktiske udfald være en del anderledes. Men det ville ikke gøre det til en stor sejr, hvis jeg vandt.
Hvis Danmark havde vundet over Rusland, havde det været en stor sejr.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund