mboost-dp1
AC/DC vs Billetlugen... :(
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad går der galt for billetlugen?
Er det bare mig eller er det snarere reglen end undtagelsen at deres side går ned når der er billetter til salg til store begivenheder?
Det skulle da for pokker ikke være umuligt for dem at lave en hjemmeside der kan klare presset...
Så nu er der nok desværre ingen SC/DC-billetter til mig i denne omgang... øv...
Er det bare mig eller er det snarere reglen end undtagelsen at deres side går ned når der er billetter til salg til store begivenheder?
Det skulle da for pokker ikke være umuligt for dem at lave en hjemmeside der kan klare presset...
Så nu er der nok desværre ingen SC/DC-billetter til mig i denne omgang... øv...
Sønnen skulle virkelig op på Don Ø's knæ og have en røvfuld!
Jeg har forsøgt siden 10:03 både på siden og via telefon.
Jeg har forsøgt siden 10:03 både på siden og via telefon.
Jeg håber ihvertfald der sidder nogle hos billetlugen og har røde ører...
Medmindre de tænker "Dårlig reklame er bedre end ingen reklame"
Lortespasservirksomhed!!!
Sakset fra billetlugen.dk:
Ja - inspirerende og nemmere vil jeg ikke just kalde det. Og med hensyn til deres "idé", så syntes jeg de skulle tage at komme op med nogle flere idéer inden alt for længe... :o(
Medmindre de tænker "Dårlig reklame er bedre end ingen reklame"
Lortespasservirksomhed!!!
Sakset fra billetlugen.dk:
Billetlugen A/S er en dansk virksomhed, der bygger på ideen om at gøre det nemmere og mere inspirerende at købe billetter
Ja - inspirerende og nemmere vil jeg ikke just kalde det. Og med hensyn til deres "idé", så syntes jeg de skulle tage at komme op med nogle flere idéer inden alt for længe... :o(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.