mboost-dp1
Acer Extensa A210 F***er helt op
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey alle på Newz. :D
Jeg har fået til opgave at Installer Windows 7 på 6 helt ens Acer Extensa A210.
Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert eller rigtigt fordi jeg fik 2 af dem til at virke mens de andre ikke kunne boote til OSet.
Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert eller rigtigt fordi jeg fik 2 af dem til at virke mens de andre ikke kunne boote til OSet.
Jeg har lige installeret Win 7 på 6 ens Acer pc´er. 2 af dem virker helt uden brok men de 4 andre laver den samme fejl som sker, lige efter jeg har installeret windows og den skal genstarte får første gang fra installations menuen stopper den lige efter den har loadet BIOS´en.
På skærmen stor der med hvidt
"Verifying DMI Pool Data ............ Update Success"
Hjælp hvad har jeg lavet forkert.
Plz Help :D
Jeg har fået til opgave at Installer Windows 7 på 6 helt ens Acer Extensa A210.
Jeg har lige installeret Win 7 på 6 ens Acer pc´er. 2 af dem virker helt uden brok men de 4 andre laver den samme fejl som sker, lige efter jeg har installeret windows og den skal genstarte får første gang fra installations menuen stopper den lige efter den har loadet BIOS´en.
På skærmen stor der med hvidt
"Verifying DMI Pool Data ............ Update Success"
Hjælp hvad har jeg lavet forkert.
Plz Help :D
Hah shit, jeg skulle ligetil at skrive "hvor langt er den oppe?" fordi jeg misforstod overskriften.. Pas på med det.
Prøv at hoppe ind i BIOS og leg med AHCI settings :)
Prøv at hoppe ind i BIOS og leg med AHCI settings :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.