mboost-dp1

acro

Gå til bund
Gravatar #1 - Norton
20. okt. 2003 20:02
acro lugter
Gravatar #2 - H.E.R.O.
20. okt. 2003 20:07
ja det er sgu svært ikke at bemærke ^^
Gravatar #3 - bulldog
20. okt. 2003 20:21
bare fordi han ikke har sin hygienje iorden skal han da ikke mobbes for det, men hvis du kan lygte det hele vejen gennem din skærm er du enten god eller måske bør det være en god ide og lade din skærm få en pause...
Gravatar #4 - DUdsen
20. okt. 2003 21:44
#3 der er fortilfælde hvor dårlig hygiegne har fået kosekvenser.
Fremskrids partiet eksluderede på et tidspunkt den legendariske Bo Warming på grund af dårlig hygiegne på trods af at de havde opstillet ham til folketinger.
se evt. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=1728...

Jeg kan bevidne at acro langt fra er nogen Bo Warming og at #1 bør opsøge en læge, og en skærm reperatør!
Gravatar #5 - Xanthia
21. okt. 2003 04:00

Den artikel er dog den mest tåbelige læsning jeg længe er blevet udsat for. Hver gang EB skriver noget i stil med "Ekstra Bladet kan imidlertid afsløre", rynker jeg mine øjenbryn og forholder mig meget skeptisk til hvad der står:)
Gravatar #6 - DUdsen
21. okt. 2003 08:31
#5 hvis man ved hvem Bo Warming er og læste Bo's eget svar på usenet et par dage efter ved man er historien er 100% korekt.
Det er en af de ting der gør Bo Warming til en levende legende

Jeg spottede i øvrigt Bo's navn på listen over opstillede på liste Z da jeg stod i boksen ved sidste valg, og han er også set på tv(i forbindelse med moses på nørrebro).
Gravatar #7 - Xanthia
26. okt. 2003 18:58
Så er det jeg sidder og bryder mit hoved med, hvordan det kan gå til at samtlige indlæg der er off-topic (#4,5,6), er de eneste der ikke er blevet rated negativt:p
Gravatar #8 - Raenil
26. okt. 2003 21:13
Der kan jo være flere grunde end blot off-topic til at rate et indlæg ned.
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
26. okt. 2003 22:03
Jeg lugter da også, men der er ikke nogen der laver en tråd om mig :(

Hvorfor er det altid Acro der skal have alt det sjove!
Gravatar #10 - mikbund
27. okt. 2003 09:39
Det er der nu :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login