mboost-dp1
ADSL
Tjah, lad os sige det sådan:
På en 1024Kbps-forbindelse vil du kunne hente 128KB i sekundet, 7,5MB i minuttet, 450MB i timen, 10,5GB om dagen, 73,8GB om ugen, 316,4GB på en 30-dages måned og 3,7TB på et år...
Men det forudsætter naturligvis at du er i stand til at trække med fuld skrue hele tiden, det er trods alt de færreste der kan prale af det, så vidt jeg er orienteret.
Du kan regne den teoretiske overførselstid ud på specifikke filer via flg. metode:
X/(Y/8)=Z
X er filstørrelsen i KB
Y er båndbredden angivet i Kbps
Z er den tid i sekunder det vil tage
Dividerer med 8 fordi der går 8 bits (b) på 1 byte (B)
Jeg er ikke verdensmester i matematik, men jeg er rimeligt sikker på mit stykke er korrekt, og knapt så rodet som amokk's =)
På en 1024Kbps-forbindelse vil du kunne hente 128KB i sekundet, 7,5MB i minuttet, 450MB i timen, 10,5GB om dagen, 73,8GB om ugen, 316,4GB på en 30-dages måned og 3,7TB på et år...
Men det forudsætter naturligvis at du er i stand til at trække med fuld skrue hele tiden, det er trods alt de færreste der kan prale af det, så vidt jeg er orienteret.
Du kan regne den teoretiske overførselstid ud på specifikke filer via flg. metode:
X/(Y/8)=Z
X er filstørrelsen i KB
Y er båndbredden angivet i Kbps
Z er den tid i sekunder det vil tage
Dividerer med 8 fordi der går 8 bits (b) på 1 byte (B)
Jeg er ikke verdensmester i matematik, men jeg er rimeligt sikker på mit stykke er korrekt, og knapt så rodet som amokk's =)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund