mboost-dp1
Ændre album navn på flere filer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey gutter!
Jeg har en hel masse trance sange jeg har købt fra albummene "Future Trance vol. 13-46"
Og det er jo godt nok..
Men inde i mit Mediadirect (et program på Dell PC'er) som alternativ til Windows Media player, sorterer den så sangene i hvert album.. Det er irriterende, jeg ville bare have dem i et album - så jeg ikke skal sidde og lede og tilføje i 44 forskellige mapper.
Billede: www.caspper.dk/Album.jpg
Er det ikke muligt at jeg kan markere alle elementerne og så skifte album navn på én gang, istedet for at redigere album navnet en og en?
På forhånd tak. :)
Jeg har en hel masse trance sange jeg har købt fra albummene "Future Trance vol. 13-46"
Og det er jo godt nok..
Men inde i mit Mediadirect (et program på Dell PC'er) som alternativ til Windows Media player, sorterer den så sangene i hvert album.. Det er irriterende, jeg ville bare have dem i et album - så jeg ikke skal sidde og lede og tilføje i 44 forskellige mapper.
Billede: www.caspper.dk/Album.jpg
Er det ikke muligt at jeg kan markere alle elementerne og så skifte album navn på én gang, istedet for at redigere album navnet en og en?
På forhånd tak. :)
der findes ikke bedre program til dette end Renamer
Det er freeware og kører fuldstændigt problemløst.
Det er freeware og kører fuldstændigt problemløst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.