mboost-dp1
andre danske sider som newz.dk?
#1 -
12. jun. 2003 09:06
Hejsa
Jeg ville bare høre om nogen af jer kendet andre danske sider i stil med newz.dk?
Jeg ville bare høre om nogen af jer kendet andre danske sider i stil med newz.dk?
Hmm... mon gæsten er sur?
Hvorfor er der en gæst der kommer ind på newz.dk og vil vide om der findes en side, på dansk, som newz.dk...
Newz.dk - The one an only (on dansk:)
--
#2 hæ hæ...
Hvorfor er der en gæst der kommer ind på newz.dk og vil vide om der findes en side, på dansk, som newz.dk...
Newz.dk - The one an only (on dansk:)
--
#2 hæ hæ...
Det kunne jo være det var en fra de danske dagblades advokatfirma , som manglede lidt og lave. Og derfor godt ville finde nogle at slæbe i retten for deeplinking/tyveri af deres matriale.
Der blev engang linket til en anden side som jeg synes var ret interessant. De gik ud på nogen lidt flere emner (film, anime osv.) men jeg kan bare ikke huske hvad siden hed eller hvad for en nyhed det var i... Desværre da den kunne suplere newz.dk godt imo.
Det er jo godt nok lidt dumt at reklamere for andre sider :)
Mon ikke siden du tænker på er http://www.geekculture.dk/
Det er jo godt nok lidt dumt at reklamere for andre sider :)
Mon ikke siden du tænker på er http://www.geekculture.dk/
Det tror jeg da vidst nok det var. Nu ryger den lige i bookmarks så jeg ikke glemmer den igen :)
Tak for linket. Det betyder på ingen måde at newz.dk får sparket, men man kan også blive for indspist (/. er nu også godt nok, men svært at følge med i diskussionerne ;).
Det tror jeg da vidst nok det var. Nu ryger den lige i bookmarks så jeg ikke glemmer den igen :)
Tak for linket. Det betyder på ingen måde at newz.dk får sparket, men man kan også blive for indspist (/. er nu også godt nok, men svært at følge med i diskussionerne ;).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund