mboost-dp1

Ang. kommende Ignorefunktion

Gå til bund
Gravatar #1 - Xanthia
19. feb. 2003 00:08
For det første kan jeg da udtrykke min egen holdning til den kommende ignorefunktion:

Tvivler meget på at det er noget jeg vil gøre brug af i stor udtrækning, mest af frygt for at få et helt forstyrret billede af kommende debatter. Forestil jer f.eks. en debat hvor halvdelen af indlæggende henviser til en # man har fravalgt?

Eller er der noget jeg ikke har fået banken ind i skallen endnu?

Og sidst: Hvem havner som den først på jeres ignore?
Gravatar #2 - Xanthia
19. feb. 2003 00:08

dig din klaphat du er jo komplet idiot
Gravatar #3 - Gruesome
19. feb. 2003 00:37
Svjv så bliver de ignorerede brugeres posts bare trukket sammen, så du kan klikke på dem for at få dem vist.

Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge ignorefunktionen godt nok, men nu må vi se.
Gravatar #4 - H.E.R.O.
19. feb. 2003 07:21
ingen
Gravatar #5 - funkymonkey
19. feb. 2003 08:47
Det der måske kunne bekymre mig lidt var en bruger opførte sig dumt i starten, men begynder at komme med gode post og nyheder siden. Så er det bare ærgeligt at han/hun er på samtlige newz.dk bruger's ignore-liste hvor jeg tror størstedelen vil beholde ham/hun.

Min point er, måske skulle man indføre en automatisk ignore-ophævning. Om dette så bliver bestemt af en tid af newz.dk eller man kan få mulighed for at sætte den når man ignorer en...
Gravatar #6 - Gruesome
19. feb. 2003 09:22
Prøv nu bare at gå ind på test.newz.dk og så ignorer en user der inde.
Hvis i ikke engang gidder det, så kan jeg fortælle at den bare trækker alle indlægende sammen som er skrevet af den ignorerede person. Det er imho oxo den smarteste metode, for hvis andre nu kommer med kloge kommentare til det post nr, så kan man jo bare få det frem igen ved et enkelt tryk :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login