mboost-dp1
Animationsfilm, som man bare skal se
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ohøj, sociale udskud, folkepensionister og Brøndby-fans
Jeg skal afholde et filmmarathon med et kært tøsepigebarn, og... Tjah, titlen siger det meste.
Hvilke animationsfilm, Hollywood-skabte som indies, skal man bare se? Pixars 10-15 stykker er selvfølgelig med på listen ligesom Miyazakis, men hvilke er der ellers?
Jeg har brug for dit svar inden onsdag-torsdag, mkaaaay?
Jeg skal afholde et filmmarathon med et kært tøsepigebarn, og... Tjah, titlen siger det meste.
Hvilke animationsfilm, Hollywood-skabte som indies, skal man bare se? Pixars 10-15 stykker er selvfølgelig med på listen ligesom Miyazakis, men hvilke er der ellers?
Jeg har brug for dit svar inden onsdag-torsdag, mkaaaay?
Sintel
Final Fantasy VII advent children
Chronicles of Riddick filmen er man nød til at have set også.
alle Hayao Miyazaki værker
Howls moving castle fx
Final Fantasy VII advent children
Chronicles of Riddick filmen er man nød til at have set også.
alle Hayao Miyazaki værker
Howls moving castle fx
Nu vi er ved kortfilm, kan jeg da også lige gøre reklame for en kammerats eksamensprojekt, man bliver i så godt humør af at se den film.
Backwater Gospel
Backwater Gospel
SlettetBruger (4) skrev:Final Fantasy VII advent children
Da kun hvis man har spillet det :S.
The Girl Who Leapt Through Time
Tokyo Godfathers
markjensen (8) skrev:Da kun hvis man har spillet det :S.
Jeg har ikke spillet det. og jeg synes alligevel den er fed ^^
Fritz The Cat
Men det er måske ikke lige en film du skal vise hende, hvis du er ude på at imponere hende :D
Men det er måske ikke lige en film du skal vise hende, hvis du er ude på at imponere hende :D
I liek this one.
Tæller stop motion? I så fald vil jeg anbefale Coraline. Og James and the Giant Peach.
Tæller stop motion? I så fald vil jeg anbefale Coraline. Og James and the Giant Peach.
HAr ikke lige læst folks indlæg så der er sikkert gengangere, men kan altså ikke holde mig fra den her debat:
Disney - Pixar - Miyazaki er et næsten sikkert hit.
Howls moving Castle. - Godt nok en Miyazaki som du allerede har nævnt, men den er ofte overset. Hvilket er en skam da jeg syntes den er en af de bedre.
Illusionisten - Lidt stille film, uden den store handling. Men dejlig livsbekræftende. Alle figure er karikerede til perfektion.
Les triplettes de Belleville - Lidt syret, men hvis du kan li den forgående så er den her også et klassisk eksempel på humor gennem karikatur.
Coraline - En fabelagtig film, med massere at byde på.
Nightmare before Christmas - Klassiker
Megamind - God underholdning. Ikke nogen overraskende film som sådan, men den har rigtig meget at byde på det humoristiske plan.
Tangled - Overraskede mig meget, derfor jeg lige nævner den.
Kan ikke lige huske mere på stående fod. Men der er helt sikkert mere som fortjener at blive nævnt.
Disney - Pixar - Miyazaki er et næsten sikkert hit.
Howls moving Castle. - Godt nok en Miyazaki som du allerede har nævnt, men den er ofte overset. Hvilket er en skam da jeg syntes den er en af de bedre.
Illusionisten - Lidt stille film, uden den store handling. Men dejlig livsbekræftende. Alle figure er karikerede til perfektion.
Les triplettes de Belleville - Lidt syret, men hvis du kan li den forgående så er den her også et klassisk eksempel på humor gennem karikatur.
Coraline - En fabelagtig film, med massere at byde på.
Nightmare before Christmas - Klassiker
Megamind - God underholdning. Ikke nogen overraskende film som sådan, men den har rigtig meget at byde på det humoristiske plan.
Tangled - Overraskede mig meget, derfor jeg lige nævner den.
Kan ikke lige huske mere på stående fod. Men der er helt sikkert mere som fortjener at blive nævnt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.