mboost-dp1

Apple forhandler?

Gå til bund
Gravatar #1 - Miklos
23. apr. 2010 08:22
En af mine venner står og skal hahave sig en ny Macbook Pro, men er bange for at handle med Humac pga. han ikke kan komme i kontakt med dem telefonisk og hvis han endelig gør, er de mindre end hjælpsomme. Han bor i Haderslev så det begrænser udvalget.

Nogen der kan anbefale en forretning (ikke Fona)? Eller skal han bare købe på Apple.dk?
Gravatar #2 - Josso
23. apr. 2010 08:29
Den eneste forretning jeg kan anbefale, hvis valget ikke må være på Fona, må være Eplehuset.
De skulle også have en god support. :)
Gravatar #3 - vandfarve
23. apr. 2010 09:16
Jeg anbefaler også Eplehuset herfra. God shop med ufattelig mange ansatte, hvorfor du sagtens kan bruge flere timer derinde med at snakke med dem...
Gravatar #4 - vandfarve
23. apr. 2010 09:17
By the way, så troede jeg, at du havde slettet din bruger, pakket sydfrugterne og sagt tak for "al fisken" for længe siden.

Velkommen "hjem"! :)
Gravatar #5 - Miklos
23. apr. 2010 09:28
Tak for fisken var Hector, men jeg har da pakket sydfrugterne og bor i asien nu.

Kunne være jeg skulle lave en serie til newz.dk med sjove kinesiske gadgets. Selvom Filippinerne ikke har lige så meget som f.eks Hong Kong så har de en masse fede kinesiske telefoner :)
Gravatar #6 - vandfarve
23. apr. 2010 09:32
Miklos (5) skrev:
Tak for fisken var Hector, men jeg har da pakket sydfrugterne og bor i asien nu.

... ahh, du havde sgu nok også en stilling som Hektor, selvom han smækkede lidt hårdere med døren end "normale" brugere ville.

Nu skal du ikke være beskeden, min fine mand.
Gravatar #7 - Miklos
23. apr. 2010 09:37
Hehe min afgang var ikke så pludselig som Hectors. Jeg ejede trods alt halvdelen af newz.dk dengang :)

Så selvom staten lavede en fejl en årgang og erklærede mig død of overførte min halvdel til HMN (har stadig brevet og min dødsattest) så var der klare linier :)

I dag er jeg bare en alm. bruger af newz.dk (der stadig er i top3 i statestikken lol)
Gravatar #8 - XorpiZ
23. apr. 2010 09:39
vandfarve (6) skrev:
... ahh, du havde sgu nok også en stilling som Hektor, selvom han smækkede lidt hårdere med døren end "normale" brugere ville.

Nu var Hektor også en attention-whore af rang, imho. :)
Gravatar #9 - vandfarve
23. apr. 2010 09:40
Miklos (7) skrev:
I dag er jeg bare en alm. bruger af newz.dk (der stadig er i top3 i statestikken lol)

Du får ikke lov til at beholde den plads længe. Giv mig et år, or so... :)
Gravatar #10 - vandfarve
23. apr. 2010 09:41
Miklos (7) skrev:
Så selvom staten lavede en fejl en årgang og erklærede mig død of overførte min halvdel til HMN (har stadig brevet og min dødsattest) så var der klare linier :)

Det var nyt for mig. Mener du staten som i S-T-A-T-E-N?!
Gravatar #11 - kinaholm
23. apr. 2010 10:32
Eplehuset virker IMO også som en god butik der giver et friskt pust over det danske Apple land. Kan varmt anbefale dem :) (Og så er deres navn PISSESEJT!)
Gravatar #12 - Miklos
23. apr. 2010 10:46
vandfarve (10) skrev:
Det var nyt for mig. Mener du staten som i S-T-A-T-E-N?!

Ja, den danske stat :)

Jeg boede en periode i sverige og da jeg flyttede tilbage skulle jeg registreres som tilbageflyttet, men damen satte en forkert "kode" på mit cpr nr. og så var jeg registreret som død.

Det var trods alt en sjovt telefonsamtale med både HMN og staten - først HMN der ringer og spørger hvad jeg døde af og så mig der ringer til staten og spørger om jeg skal betale skat når jeg er død :D
Gravatar #13 - <3Thinkpads
23. apr. 2010 10:49
Miklos (12) skrev:
Det var trods alt en sjovt telefonsamtale med både HMN og staten - først HMN der ringer og spørger hvad jeg døde af og så mig der ringer til staten og spørger om jeg skal betale skat når jeg er død :D

Hold kæft, det er en fed historie! :)
Gravatar #14 - Slettet Bruger [687525026]
23. apr. 2010 10:57
cool story bro

Hvorfor ikke forblive død? det må da ha sine fordele
Gravatar #15 - Miklos
23. apr. 2010 11:03
SlettetBruger (14) skrev:
cool story bro

Hvorfor ikke forblive død? det må da ha sine fordele

Det er ulovligt :)
Gravatar #16 - Magten
23. apr. 2010 11:06
Miklos (15) skrev:
Det er ulovligt :)
"Jeg vidste ikke jeg var død" er vel en undskyldning der holder :P
Gravatar #17 - Slettet Bruger [687525026]
23. apr. 2010 11:07
Lame, smide sin største chance for at blive assasin væk...

Du kunne ha blevet den perfecte "boondock saint"

Det opfylder alle film kliche'erne
Gravatar #18 - Fjolle
23. apr. 2010 11:07
"I got better"
Gravatar #19 - Miklos
23. apr. 2010 11:21
Haha altsammen sandt, men jeg er en lovlydig borger :(

Men jeg har det nu fint med at have haft zombie status - i og med jeg var levende død :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login