mboost-dp1
Apple forhandler?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En af mine venner står og skal hahave sig en ny Macbook Pro, men er bange for at handle med Humac pga. han ikke kan komme i kontakt med dem telefonisk og hvis han endelig gør, er de mindre end hjælpsomme. Han bor i Haderslev så det begrænser udvalget.
Nogen der kan anbefale en forretning (ikke Fona)? Eller skal han bare købe på Apple.dk?
Nogen der kan anbefale en forretning (ikke Fona)? Eller skal han bare købe på Apple.dk?
Miklos (5) skrev:Tak for fisken var Hector, men jeg har da pakket sydfrugterne og bor i asien nu.
... ahh, du havde sgu nok også en stilling som Hektor, selvom han smækkede lidt hårdere med døren end "normale" brugere ville.
Nu skal du ikke være beskeden, min fine mand.
Hehe min afgang var ikke så pludselig som Hectors. Jeg ejede trods alt halvdelen af newz.dk dengang :)
Så selvom staten lavede en fejl en årgang og erklærede mig død of overførte min halvdel til HMN (har stadig brevet og min dødsattest) så var der klare linier :)
I dag er jeg bare en alm. bruger af newz.dk (der stadig er i top3 i statestikken lol)
Så selvom staten lavede en fejl en årgang og erklærede mig død of overførte min halvdel til HMN (har stadig brevet og min dødsattest) så var der klare linier :)
I dag er jeg bare en alm. bruger af newz.dk (der stadig er i top3 i statestikken lol)
Eplehuset virker IMO også som en god butik der giver et friskt pust over det danske Apple land. Kan varmt anbefale dem :) (Og så er deres navn PISSESEJT!)
vandfarve (10) skrev:Det var nyt for mig. Mener du staten som i S-T-A-T-E-N?!
Ja, den danske stat :)
Jeg boede en periode i sverige og da jeg flyttede tilbage skulle jeg registreres som tilbageflyttet, men damen satte en forkert "kode" på mit cpr nr. og så var jeg registreret som død.
Det var trods alt en sjovt telefonsamtale med både HMN og staten - først HMN der ringer og spørger hvad jeg døde af og så mig der ringer til staten og spørger om jeg skal betale skat når jeg er død :D
Miklos (12) skrev:Det var trods alt en sjovt telefonsamtale med både HMN og staten - først HMN der ringer og spørger hvad jeg døde af og så mig der ringer til staten og spørger om jeg skal betale skat når jeg er død :D
Hold kæft, det er en fed historie! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.