mboost-dp1
Applikationer til mobilen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvilke applikationer er du gladest for til din mobil? Og her tænkes ikke på Windows- eller Symbian-mobiler.. Bare de almindelige foner, der kan java og internet og den slags.
Selv er jeg ret glad for Google Maps. Mangler en applikation til netradio.
Kom frisk med noget inspiration ;)
Selv er jeg ret glad for Google Maps. Mangler en applikation til netradio.
Kom frisk med noget inspiration ;)
Jeg har en rigtig fed tekstbeskedsfeature, der gør at jeg sender sms'er og det er super smart. Det er tilmed tilgængeligt med T9-ordbogen, der også er implementeret i :)
Det er stort set det eneste jeg bruger min mobiltelefon til, selvom det nogen gange kunne være fedt at have en GPS eller en rejseplanen.dk at have i telefonen, men det har aldrig rigtig sagt mig noget at sætte mig ind i internet på mobiltelefonen. Okay, nu har jeg så også en Sony Ericsson w810i, men alligevel. Tiderne skifter jo, og den holder ikke evigt, så når jeg får en ny, bliver det sikkert sådan en fancy "HTC Touch HD" eller havd de nu hedder alle sammen. Jeg er sikkert bare gammeldags, men jeg bruger nærmest udelukkende mobilen som kommunikationsmedie, dog kan jeg godt finde på at høre radio på den en gang i mellem, når jeg cykler i skole, lige nu kan jeg bare ikke finde det forbandede jack-converter-stik.
Det er stort set det eneste jeg bruger min mobiltelefon til, selvom det nogen gange kunne være fedt at have en GPS eller en rejseplanen.dk at have i telefonen, men det har aldrig rigtig sagt mig noget at sætte mig ind i internet på mobiltelefonen. Okay, nu har jeg så også en Sony Ericsson w810i, men alligevel. Tiderne skifter jo, og den holder ikke evigt, så når jeg får en ny, bliver det sikkert sådan en fancy "HTC Touch HD" eller havd de nu hedder alle sammen. Jeg er sikkert bare gammeldags, men jeg bruger nærmest udelukkende mobilen som kommunikationsmedie, dog kan jeg godt finde på at høre radio på den en gang i mellem, når jeg cykler i skole, lige nu kan jeg bare ikke finde det forbandede jack-converter-stik.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.