mboost-dp1

ATT: 911-konspirationsteoretikere

Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
1. okt. 2011 15:53
Jeg er klar over, at der nok findes bedre sider til formålet, men jeg tænker, at der også herinde er interesse for de svar, som denne tråd forhåbentlig kan afføde.

Hej konspirationsteoretikere.

Her på Newz.dk har vi en lang tradition for at latterliggøre og underkende jeres idéer, men det er absolut ikke min mening med denne tråd.
Jeg har nogle spørgsmål omkring jeres overbevisninger, som jeg håber, at I vil tage jer tid til at besvare. Det er forholdsvis simple (hv-)-spørgsmål, som ikke er tekniske af natur.

Da jeg hverken er interesseret i en debat eller en diskussion, dem har vi haft rigeligt af i forvejen, foreslår jeg, at vi på forhånd indgår en aftale. - Du/I besvarer mine spørgsmål, med dine/jeres egne ord, så kort og koncist som muligt, uden links til Youtube-videoer eller deslignende, og jeg accepterer dine svar uden protester. Jeg forbeholder mig retten til at stille opfølgende og opklarende spørgsmål, såfremt dit/jeres oprindelige svar, eller mit spørgsmål, forekommer uklart, men ellers vil jeg såvidt muligt undgå at kommentere.

For your consideration:

1. Hvem organiserede angrebet på WTC?

2. Hvad var motivet bag angrebet på WTC?

3. Hvem udførte angrebet på WTC?
a. Hvem styrede flyene?
b. Hvem plantede sprængstofferne, såfremt sprængstoffer blev plantet?

4. Hvad skete der med passagerene på de to fly?

5. Hvem kender til sandheden, som du opfatter den, bag angrebene på WTC?
a. Hvem kendte til planerne om angrebet, før det blev udført?

-

Jeg har for overskuelighedens skyld undladt at stille spørgsmål vedr. Pentagon og det fjerde fly, som styrtede ned ved Pittsburgh. Det kan vi altid tale om senere.
Gravatar #2 - Brugernavn
1. okt. 2011 16:02
Du ser ikke meget South Park, gør du?
Gravatar #3 - Daniel-Dane
1. okt. 2011 16:23
Du savner Conar.
Gravatar #4 - Svindleren
1. okt. 2011 20:35
CIA har svaret !
Gravatar #5 - milandt
1. okt. 2011 20:47
1: Al Qaeda

2: Terrorisme

3: Se #1
a: Se #1
b: N/A

4: De er alle døde i dag

5: Det meste af verden
a: Se #1

Ovenstående er selvfølgelig kun mine egne teorier på baggrund af hvad jeg har kunnet læse mig frem til og har set i diverse medier.
Gravatar #6 - Brugernavn
1. okt. 2011 21:01
Damn, milandt er sgu mere nutty, end jeg havde troet. Det var de multinationale selskaber, der gjorde det. Det ved alle da.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login