mboost-dp1
Bærbar
compaq ibm eller dell.
Dell er bare rågrimme men hvis du kan leve med det er de vel ok, men vil sige kvaliteten er bedre hos IBM og Compaq.
Dell er bare rågrimme men hvis du kan leve med det er de vel ok, men vil sige kvaliteten er bedre hos IBM og Compaq.
Der vil jeg så sige at man IKKE skal vælge en Compaq, ekstra dele vil være for dyre og de virker ikke som fx Dell...
Altså hvis du ikke har noget i mod en lidt tung og lidt stor computer, som så er MEGA god så vælg IBM eller Dell
Altså hvis du ikke har noget i mod en lidt tung og lidt stor computer, som så er MEGA god så vælg IBM eller Dell
nu er ibm hverken store eller tunge tværtimod.
compaq er da absolut heller ikke dyrere end dell i reservedele
compaq er da absolut heller ikke dyrere end dell i reservedele
Ja okay, der er vel flere IBM modeller, jeg ved bare at dem vi har på skolen er gode maskiner, men de er store.
Nej men med Dell kan man bedre bruge andre dele, end med Compaq, og hvis det er en Windows maskine man vil have så har Compaq jo OEM, også er Dell bare mere stilet
Ja okay, der er vel flere IBM modeller, jeg ved bare at dem vi har på skolen er gode maskiner, men de er store.
Nej men med Dell kan man bedre bruge andre dele, end med Compaq, og hvis det er en Windows maskine man vil have så har Compaq jo OEM, også er Dell bare mere stilet
ASUS laver altså også gode maskiner.
Jeg har selv den her bare med flere ram i
http://edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?I...
Jeg har selv den her bare med flere ram i
http://edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?I...
#10 -
19. apr. 2003 19:21
Køb en billig, f.eks. Mitac. De virker lige så godt som Asus osv, og du sparer en del.
der vil jeg ikke give dig ret, meget ofte er det sådan med computere at man for hvad man betaler for
hey, lav en profil og kom med :)
der vil jeg ikke give dig ret, meget ofte er det sådan med computere at man for hvad man betaler for
hey, lav en profil og kom med :)
Jeg vil nu også gerne lægge et godt ord ind for ASUS. Har selv en L3800 serie, og den spiller max! Faktisk er de faldet til en ret god pris, (12.500) og dens 15" skærm med en opløsning på 1400*1050 er rigtig lækker specielt hvis den skal bruges til layout, grafik osv.
"Køb en kvalitets bærbar. Jeg har fået af vide af ven (uddanet datamatiker) at de billige bærbare har problemer med hængslerne til skærmen (efter noget tid vil de ikke være stramme nok til at sætte skærmen perfekt)."
lol... Man lærer ikke en skid om computere på datamatiker bare så du ved det... Det er objektorienteret programmering og en ordentlig røvfuld virksomhedslære på amatørniveau...
lol... Man lærer ikke en skid om computere på datamatiker bare så du ved det... Det er objektorienteret programmering og en ordentlig røvfuld virksomhedslære på amatørniveau...
så vidt jeg ved får man en asus bærbar med nyt cover hvis man køber en medion i aldi.
sådan var det ihvertfald med de gamle de har solgt.
om man så skal juble eller græde vil jeg lade stå uvidst.
sådan var det ihvertfald med de gamle de har solgt.
om man så skal juble eller græde vil jeg lade stå uvidst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund