mboost-dp1
Banned!
Findes der ikke en eller anden form for 'lov', ang. hvor lang tid man kan være banned fra en hjemmeside.
Kan man være det for altid?
-Er banned fra siden NationX.dk, pga "groft upassende opførsel". Jeg mener ikke selv at jeg har begået dette, og når mine venner har kontaktet admin på siden, vil han ikke give dem et konkret svar, fordi de er 'uvedkommende'.
Det irriterer mig lidt.
Kan man være det for altid?
-Er banned fra siden NationX.dk, pga "groft upassende opførsel". Jeg mener ikke selv at jeg har begået dette, og når mine venner har kontaktet admin på siden, vil han ikke give dem et konkret svar, fordi de er 'uvedkommende'.
Det irriterer mig lidt.
Well. dude, Du er på world wide web.
Hvis han mener det er upassende, er det ham der bestemmer. Han kan banne dig for altid hvis han har lyst. Det er jo trods alt ham som betaler i dyre domme for at have sin side kørende, of derfor skal han da ikke have en lov for at du skal komme tilbage og ødelægge det hele igen ?
Hvis han mener det er upassende, er det ham der bestemmer. Han kan banne dig for altid hvis han har lyst. Det er jo trods alt ham som betaler i dyre domme for at have sin side kørende, of derfor skal han da ikke have en lov for at du skal komme tilbage og ødelægge det hele igen ?
Hjemmesider er svjv privat område og som sådan ikke underlagt andet end almindelig lovgivning.
Jeg tror ikke der er nogen som helst reulering af hvem de lukker ind på siden, med undtagelse af almindelige diskriminations regler.
som jeg læser regelsættet har nationX.dk valgt at værre temmeligt alrådige.
Hvorvidt det er profesionel adfærd og i overnestemmelse med god foretningskik ved jeg ikke.
PS god foretningskik er et juridisk begreb, men jeg ville ikke bryde mig om at gå i retten over sådan en sag.
Jeg tror ikke der er nogen som helst reulering af hvem de lukker ind på siden, med undtagelse af almindelige diskriminations regler.
som jeg læser regelsættet har nationX.dk valgt at værre temmeligt alrådige.
Hvorvidt det er profesionel adfærd og i overnestemmelse med god foretningskik ved jeg ikke.
PS god foretningskik er et juridisk begreb, men jeg ville ikke bryde mig om at gå i retten over sådan en sag.
Man kan banne hvem man har lyst til.
Fx kunne man banne folk automatisk, hvis de har et 3-tal i deres IP-adresse, hvis det er det man har lyst til.
Du kunne måske snakke om det, hvis det var en offentlig side (som i ejet af staten).
Fx kunne man banne folk automatisk, hvis de har et 3-tal i deres IP-adresse, hvis det er det man har lyst til.
Du kunne måske snakke om det, hvis det var en offentlig side (som i ejet af staten).
Hvis du er banned, har du lavet lort i den - du har sikkert fortjent det - ellers nej, han bestemmer altid :) Uanset om du mener noget andet - en gang fjols, altid fjols - sådan dømmer nogle folk deres brugere på deres 'egne' sites - og de er i deres gode ret - heldigvis :)
#6 lige som et forsikrings selvskab ikke kan nægte at handle med sorthårede kunder kan et internet baseret firma ikke nægte at brugere adgang baseret på tilfældigheder eller luner.
Det er ikke kun offentlige sider der er omfattet af den slags regler det er også komeriselle sider.
Og for forskellige organisationer gælder reglerne om diskrimination også, her er nettet heller ikke spor anderledes end det virkelige liv.
Det er ikke kun offentlige sider der er omfattet af den slags regler det er også komeriselle sider.
Og for forskellige organisationer gælder reglerne om diskrimination også, her er nettet heller ikke spor anderledes end det virkelige liv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund